Anvelope

Produsele, serviciile și soluțiile Goodyear pentru flote

Goodyear are grijă prin programul său de management FleetFirst, de peste 250.000 de vehicule în peste 20 de țări din Europa, ajutând flotele să reducă semnificativ costurile lor operaționale totale, oferind produse de calitate atât noi cât și reșapate, servicii premium și soluții inovative.

Prin programele FleetFirst, Goodyear livrează anvelope și asistență service premium, precum și asistență rutieră mobilă non stop. Această abordare de la nașterea produsului și până la scoaterea lui din uz asigură o economisire de combustibil optimizată și o durată de viață mai lungă a anvelopei, precum și perioade de nefuncționare reduse prin mentenanța eficientă și asistența rutieră mobilă rapidă. În plus, managementul stocurilor de anvelope oferă flotelor siguranța prețului, liniște și mai puțină birocrație. Anvelopele și mentenanța lor pot influența în măsură de 56% costurile operaționale ale vehiculului, deci alegerea corectă și întreținerea sunt esențiale.

Goodyear FleetFirst cuprinde trei arii – produse, service și soluții. Produsele Goodyear FleetFirst acoperă gama largă de anvelope noi oferite de Goodyear, de asemenea și anvelopele Goodyear reșapate din gamele TreadMax și NextTread. Service-ul Goodyear este oferit prin rețeaua sa pan-europeană TruckForce, care are aproape 2000 furnizori de service și este asistată prin serviciul operational ServiceLine 24 de ore din 24, un serviciu internațional de asistență rutieră mobilă. Soluțiile Goodyear includ FleetOnlineSolutions, programul de management al flotei prin internet, precum și FleetOnlineSolutions Mobile, care este ultima soluție dezvoltată pentru managementul anvelopei.

Produsele, serviciile și soluțiile Goodyear pentru flote

Vrem să ne asigurăm că flotele optează pentru cea mai bună variantă atunci când își aleg anvelopele și că anvelopele performează la nivel optim pe tot parcursul duratei lor de viață. Programele Goodyear FleetFirst pot asigura toate acestea,” a declarat Pablo Martinez, Manager Flote Goodyear Dunlop EMEA. “Parteneriatul cu Goodyear se asigură că mentenanța este îndeplinită în concordanță cu cererile exacte ale clientului și că asistența este la îndemână 24 de ore din 24, 365 de zile pe an grație rețelei noastre de service extinse în întreaga Europă, a adăugat Piotr Nowakowski, Director Retail Comercial și Dezvoltare Service Goodyear Dunlop EMEA.

Potrivit forului de conducere în domeniul transportului, Road Haulage Association, 30% din costurile de operare pentru un vehicul standard este cheltuit cu combustibilul și lubrifianți, 12% în administrare și depășiri operaționale, 11% pentru reparații și mentenanță și 3% legate de însăși anvelope, rezultând un total de 56%. Pe lângă costurile directe, anvelopele influențează consumul de combustibil precum și costurile pentru reparații și mentenanță și chiar gestionarea birocrației din managementul anvelopei. FleetFirst influențează fiecare dintre aceste costuri, reducând atât costurile cât și munca pentru flotele de vehicule comerciale.

Am folosit anvelope Goodyear pentru vehiculele din flota noastră de mai bine de 15 ani și suntem extrem de mulțumiți de performanțele lor și de service-ul pe care Goodyear îl oferă. Goodyear nu numai că asigură o reducere de cost per kilometru foarte atractivă, dar și garantează clienților lor un nivel de service extrem de bun pe care foarte puțini producători de anvelope îl pot atinge astăzi în Europa. Toate acestea fac ca managementul flotei să fie mult mai ușor pentru noi, întrucât nu trebuie să ne îngrijorăm deloc în legătură cu anvelopele, a declarat Pascal Muyres, Inginer Tehnic Comercial la Ewals Cargo Care, companie logistică lider cu aproximativ 3000 trailere și 400 de camioane.

Produsele Goodyear FleetFirst
Gama de anvelope de la Goodyear acoperă aplicații specifice de transport, incluzându-le pe cele pe distanțe lungi sau regionale, servicii mixte, municipale și pe timp de iarnă. Mai mult, gama îndestulătoare de dimensiuni disponibile înseamnă că teoretic orice vehicul poate fi echipat cu anvelope croite pentru a-i optimiza cerințele operaționale. Toate anvelopele Goodyear pot fi recalibrate, retratate și reșapate, ceea ce se traduce printr-o viață multiplă a anvelopei, performanță extinsă și cost mai mic per kilometru. Anvelopele retratate din gama TreadMax replică trăsăturile anvelopelor Goodyear Max Technology cu carcasă de ultimă generație, iar gama de anvelope NextTread acoperă o paletă vastă de dimensiuni și modele reșapate pentru alte tipuri de carcase.

Service-ul Goodyear FleetFirst
Rețeaua TruckForce cuprinde aproape 2000 furnizori de service strategic situați în 28 de țări din Europa. Fiecare are echipamentul și personal calificat pentru a rezolva toate cererile legate de anvelope. Acestea și o rețea suplimentară de ateliere operative aprobate sunt de asemenea și parte a programului de asistență rutieră mobilă ServiceLine 24 de ore, care este disponibil 24 de ore, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an. Un apel către centru de adminstrare multilingv, conectează un șofer la un operativ cu experimență în chestiuni legate de anvelope. Din aceasta rezultă ajutorul rapid oferit vehiculului, oriunde s-ar afla.

Soluțiile Goodyear FleetFirst
FleetOnlineSolutions (FOS) preia grija mentenanței anvelopei de la flote. Fiecare client are detaliile și cerințele de service ale vehiculului înregistrate în sistemul care poate fi accesat de către toți furnizorii de service Goodyear via internet și în limba locală. Aceasta înseamnă că service-ul sau asistența pot fi oferite oriunde și oricând, și că lucrarea este efectuată conform nevoilor clientului cu o comunicare minină. Până și oferta de preț și termenii contractuali pot fi pre-agreați, în acest fel evitându-se garanțiile de plată, care adesea determină întârzieri costisitoare în special în afara țării de proveniență. În termeni simpli, lucrarea este dusă la îndeplinire conform nevoilor fiecărui client de către furnizorul de service, acesta din urmă fiind plătit direct de Goodyear. Costurile sunt după aceea facturate clientului, așadar se simplifică procesul de facturare și se reduce timpul afectat formalităților.

Cel mai recent instrument FOS este FleetOnlineSolutions Mobile. Acesta implică folosirea de către un tehnician de anvelope a unui dispozitiv de mână pe care sunt înregistrate date precum presiunile anvelopei și adâncimile benzii de rulare care sunt transmise electronic imediat prin internet în sistemul FOS. Aceasta înseamnă că oricare client își poate vedea datele vehiculului de la calculatorul său în minutele în care se face service-area sau se execută reparația. Pe lângă avantajele oferite de acest sistem, se asigură că vehiculele sunt menținute în acord cu oricare din cerințele reglementate.

Din aceeași categorie...

Back to top button