Raben Group a implementat un sistem de monitorizare al transportului în timp real

Raben Group a implementat un sistem de monitorizare al transportului în timp real
Raben Group a lansat în ianuarie 2018 un sistem de monitorizare al transportului în timp real, disponibil și în România.

Acest nou sistem de monitorizare al transporturilor bazat pe parametrul ETA (timpul estimat de livrare), este realizat în colaborare cu liderii pieței de sisteme telematice TIS și PTV.

Raben Group a implementat un sistem de monitorizare al transportului în timp real

Sistemul utilizează informațiile despre poziția actuală a dispozitivului mobil al șoferului pe baza coordonatelor GPS furnizate de dispozitivul mobil.

“Prin transmiterea coordonatelor GPS către sistemele IT ale Raben Group la fiecare 5 minute, se poate calcula timpul estimat de sosire a transportului către destinatar cu un grad ridicat de precizie”, spune Bartosz Kolasiński, Project Manager, Raben Group.

În cazul unei situații care poate afecta timpul de livrare (mai devreme sau mai târziu decât calculul inițial), precum un accident, sistemul actualizează automat ora estimată de predare și trimite actualizările pe platforma myRaben.com.

În același timp, în momentul plasării unei comenzi, clientul are opțiunea de a activa notificările electronice cu privire la ora estimată de livrare trimise către adresele indicate.

„Datorită comunicării de zi cu zi cu clienții noștri și destinatarii transporturilor, suntem conștienți de importanța informațiilor corecte, fiabile și clare cu privire la momentul livrării. Nu putem spune că nu se întâmplă blocaje sau evenimente neprevăzute, însă ne dorim să le oferim clienților noștri detalii exacte, astfel încât să poată avea un control mai bun asupra propriilor operațiuni”, afirmă Marcin Sobczyński, Head of Group Marketing, Raben Group.

De asemenea, noul instrument digital dezvoltat de Raben Group permite o monitorizare permanentă a localizării camioanelor și a încărcăturii din interior.

VEZI ȘI: Kögel Box Light, o semiremorcă cu 3 axe fabricată din materiale ușoare

Deoarece oferă acces la informații actualizate despre timpul estimat de livrare a expedierii, clienții pot planifica și gestiona în mod optim resursele proprii pe parcursul întregului proces logistic.

Dispozitivele mobile cu care o sa fie dotați toți șoferii care colaborează cu Raben Group vor sprijini această soluție, fiind folosite totodată la navigație și comunicarea dintre șofer și dispecer, la păstrarea contactului permanent cu compania.

Raben Group a implementat soluția ETA în 11 țări în care activează, inclusiv în România.

Follow #infotrucker