Radu Dinescu a fost ales președinte CTM și vicepreședinte IRU

Consiliului de Transport Mărfuri

Radu Dinescu, secretar general al UNTRR, a fost ales președinte al Consiliului de Transport Mărfuri (CTM) și vicepreședinte în cadrul Uniunii Internaționale a Transporturilor Rutiere (IRU), mandatul său fiind valabil 2 ani (1 ianuarie 2016 – 31 decembrie 2017).

Conform UNTRR, alături de Radu Dinescu, au mai fost alese în funcția de vicepreședinți Huda Qasim, de la The Royal Automobile Club din Iordania (RACJ), și Bozidara Svetek, de la Asociația Transporturilor Rutiere din Slovenia (GIZ Intertransport).

Consiliul de Transport Mărfuri (CTM) este compus din toți membrii activi IRU implicați în transportul rutier de mărfuri. CTM definește obiectivele IRU privind transportul de mărfuri, adoptă și face cunoscută poziția IRU în cadrul industriei, în vederea promovării și dezvoltării transportului rutier de mărfuri la nivel național și internațional.

Radu Dinescu a fost ales președinte CTM și vicepreședinte IRU

[pullquote align=”full” cite=”Radu Dinescu, Secretar General UNTRR” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Sunt onorat de această funcție și vreau să mulțumesc colegilor de la celelalte asociații IRU care m-au susținut pentru alegerea ca Președinteal Consiliului de Transport Mărfuri (CTM). În perioada următoare ne așteaptă provocări serioase la nivel european prin revizuirea pachetului rutier cu un impact considerabil asupra viitorului industriei transporturilor rutiere în UE, datorită introducerii sau nu a unor noi reguli sau restricții referitoare la accesul la piața de transport marfă și la profesia de transportator. Totodată, extinderea geografică a sistemului TIR în cât mai multe țări, cum ar fi Pakistan sau China, și introducerea celor mai noi tehnologii prin trecerea la eTIR reprezintă priorități majore.[/pullquote]

În contextul actual, prioritățile IRU sunt facilitarea și siguranta transportului de marfă prin eliminarea barierelor și dificultăților care împiedică dezvoltarea durabilă și progresul industriei, precum și a măsurilor discriminatorii adoptate împotriva transportului de marfă. Totodată, sunt promovate obiectivele economice, sociale și de mediu pentru dezvoltarea durabilă a sectorului transporturilor rutiere de mărfuri.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker