Reacții după ce Lidl a introdus servicii cu plată pentru descărcarea camioanelor

Reacții după ce Lidl a introdus servicii cu plată pentru descărcarea camioanelor

Noile servicii cu plată pentru descărcarea camioanelor introduse de Lidl la mai multe centre logistice din Germania au încins spiritele, scrie dvz.de.

În urmă cu două săptămâni, discounterul german a informat platforma care se ocupă de planificarea și rezervarea timpilor de livrare că a introdus două noi servicii cu plată pentru descărcarea camioanelor la 6 din cele 39 de centre logistice ale sale din Germania.

Informația a fost publicată de dvz.de și ulterior confirmată de Lidl.

Decizia Lidl de a introduce servicii cu plată pentru operațiuni de descărcare în rampele sale a stârnit un val de indignare în rândul operatorilor de transport și logistică.

Astfel, o primă reacție a venit din partea lui Frank Huster, directorul executiv DSLV, care a acuză discounterul german că vrea să câștige “bani pentru niște lucruri absolut normale pe care trebuie să le ofere”, considerând intenția ca fiind total neporivită “având în vedere resursele limitate din această perioada din industria de transport”.

O poziție a avut și Asociația Federală de Transport și Logistică (BGL), care s-a arătat surprinsă de faptul că, în contextul unor capacități mici de stocare și a lipsei acute de șoferi, Lidl impune și alte obstacole în livrarea bunurilor pe care chiar ei le-au comandat.

De asemenea, o poziție de dezaprobare a avut și Karl Hubert Dischinger, președinte asociației de expediție și logistică din Baden-Wuerttemberg.

VEZI ȘI: Achitări pe linie date în procesul Norbert Dentressangle

Nu mai insistăm asupra celor două planuri tarifare intorduse de Lidl, acestea fiind expuse într-un articol anterior pe site, pe care-l poți accesa, aici

Lidl a păstrat perioadele obișnuite de recepție a mărfurilor cuprinse între ora 6:00 AM și 12:00 PM, pentru a garanta o disponibilitate optimă a livrărilor.

Proiectul pilot include locațiile din Wenzendorf, Rostock, Siek, respectiv Kremmen, Großbeeren și Freienbrink (toate Brandenburg).

Lidl motivează introducerea serviciilor cu plată în rampă, prin faptul că acestea reduc timpii de recepție a mărfurilor în mod semnificativ, stabilind procese mai simple și mai transparente și, totodată, răspund mai flexibil la întreruperi din lanțul de aprovizionare.

Acest lucru ar trebui să creeze o mai bună planificare în cadrul centrelor logistice, chiar și în cazul unor evenimente neprevăzute precum, blocajele de trafic.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.