Companii de transport

Rebranding-ul companiei Eddie Stobart ar putea elimina numele iconice de pe camioane

Britanicii de la Eddie Stobart au luat în calcul revitalizarea imaginii companiei, care ar putea elimina numele iconice de pe cele 2.500 de camioane, anunță motortransport.co.uk.

Revitalizarea imaginii Eddie Stobart a fost declanșată de necesitatea de a-și reînnoi acordul de utilizare a mărcii cu Stobart Group, fostul grup mamă, care deține 12.5% din afacerea de transport, precum și drepturile de marcă în cadrul unui acord care se încheie în 2020.

Rebranding-ul companiei Eddie Stobart ar putea elimina numele iconice de pe camioane

Compania poate utiliza în continuare marca Eddie Stobart la un preț anual de 3 milioane de lire sterline, poate cumpăra numele pentru utilizare în Marea Britanie pentru 15 milioane de lire sterline sau poate obține o utilizare exclusivă pentru 50 de milioane de lire sterline.

Deși a declarat că este un fan al mărcii Eddie Stobart, Alex Laffey, CEO-ul companiei de transport, a spus că în concordanță că cerințele acționarilor, respectiv a planului de reînnoire a flotei de camioane este posibil ca legendara companie britanică să poarte și un alt nume din 2020, fără costuri suplimentare.

VEZI ȘI: H.Essers a anunțat preluarea integrală a companiei Huktra

Oficialii companiei de transport au mai declarat că în prezent au mai multe opțiuni deschise în ceea ce privește numele în următorii câțiva ani, însă indiferent de abordarea pe care o vor lua, vor continua să construiască o marcă de succes – pe bază de achiziții și creștere organică.

Numele Eddie Stobart a intrat în cultura populară britanică, fiind sinonim cu succesul industriei de transport, dar și a economiei.

Din aceeași categorie...

Back to top button