Tehnologie

REE începe testele cu platforma electrică modulară P7 pentru vehicule electrice de distribuție

Ree Automotive a anunțat că va începe testele cu platforma electrică modulară P7, pe baza căreia vor putea fi dezvoltate viitoarele vehicule electrice de distribuție.

REE a proiectat platforma electrică modulară P7 pe baza specificațiilor funcționale și operaționale a uneia dintre cele mai mari companii de distribuție și curierat din lume. Complet plată, platforma P7 oferă cel mai mare spațiu interior și eficiență volumetrică pentru vehiculele din Clasele 3 – 5 din Statele Unite.

REE începe testele cu platforma electrică modulară P7 pentru vehicule electrice de distribuție

Platforma electrică modulară P7 are suportă o sarcină maximă de până la aproape 4 tone (8.800 lbs.). De asemenea, grație dimensiunilor sale de 7,6 m lungime și 2,4 m lățime, aceasta poate transporta cu până la 35% mai multe colete decât vehiculele comerciale comparabile și până la 30 de pasageri, ceea ce o face optimă pentru piețele țintă, cum ar fi companiile de distribuție și curierat, autobuzele școlare și transport persoane.

Tehnologia REEcorner și X-by-Wire permit fiecărei roți să se miște independent pentru o dinamică de condus sporită și siguranță cu opțiuni de direcție, tracțiune și frânare pe toate roțile.

Platforma electrică modulară P7 este concepută pentru a simplifica radical timpii de dezvoltare a vehiculelor comerciale electrice și este optimizată pentru proprietarii de flote care doresc să-și creeze propria marcă de vehicule comerciale, design unic și diferențiere pe piață utilizând configurația REE și cel mai mic cost total de proprietate (TCO) grație Battery-as-a-Service, Data-as-a-Service și tehnologiei REEcorner.

Elementele comune ale design-ului de bază al arhitecturii inovatoare a platformei electric modulare P7 sunt concepute pentru a oferi sinergii semnificative de dezvoltare pentru viitoarele modele REEcorner suplimentare din toate clasele de vehicule.

VEZI ȘI: Volvo FH Electric, în primul test independent: 343 km cu 40 de tone

Spre exemplu, vehiculele electrice și autonome construite pe platforma REE P7 vor putea atinge distanțe de rulare de până la aproape 600 km (370 de mile) cu viteze maxime de 80 de km/h și vor avea greutăți totale (MTMA) de până la 7,5 tone (16.500 de lbs.).

REE spune că platforma P7 oferă beneficii de neegalat în ceea ce privește libertatea de proiectare nelimitată pentru a satisface nevoile exacte de afaceri ale clienților, cea mai înaltă performanță de condus și autonomie, siguranță și stabilitate îmbunătățite.

Pe drumul către producție, anul trecut, REE a nominalizat furnizorii cheie American Axle & Manufacturing (AAM) pentru a furniza unități de propulsie electrice de înaltă performanță și Brembo pentru a dezvolta și furniza sistemul de frânare al acestora.

Din aceeași categorie...

Back to top button