Renault a prezentat noul Master. Utilitara va fi disponibilă în showroom-uri din septembrie

Renault a prezentat noul Master. Utilitara va fi disponibilă în showroom-uri din septembrie

Renault a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Master. Utilitara producătorului francez va fi produsă în uzinele din Batilly (Franța) și Curitiba (Brazilia) și va fi disponibilă în showroom-uri începând cu luna septembrie a acestui an.

Noul Renault Master va fi disponibil în peste 50 de piețe, iar vechea versiune s-a bucurat de un succes mare fiind lider în 2018 în Franța, Polonia, Slovenia, Croația, Brazilia și Maroc.

Din punct de vedere estetic, Master a primit acum lumini de zi sub forma literei C (element de design introdus în premieră în urmă cu trei ani pe Talisman), o capotă restilizată și o grilă frontală modificată. De asemenea, Renault Master va fi disponibil și în noua nuanță de caroserie Urban Grey.

Pentru interior, francezii au pregătit următoarele: o planșă de bord modificată, inserții cromate la nivelul aeratoarelor și a volanului, un instrumentar de bord care include un ecran monocrom cu diagonala de 5 inch, o tapițerie ceva mai rezistentă în timp și sistemul de infotainment R-Link Evolution sau Media Nav Evolution.

VEZI ȘI: Din 2028, sistemul de asistență la virare devine obligatoriu pe camioane

La interior, clienții vor putea utiliza cei 105 litri ai compartimentelor de depozitare. Există o tăviță retractabilă, o zonă specială pentru depozitarea tabletelor, un suport pentru telefonul mobil cu încărcare wireless și chiar și o zonă cu un volum de 10.5 litri pentru stocarea diverselor obiecte mai mici.

Pe lista sistemelor de siguranță, Renault a pregătit următoarele: Lane Departure Warning, Rear Parking Assistance cu cameră video pentru mersul cu spatele, Rear View Assist, Side WInd Assist, Front Parking Assistance, Blind Spot Warning și un sistem de frânare automată de urgență care funcționează atât în oraș, cât și pe autostrăzi.

Viitorul Renault Master va fi disponibil în trei versiuni de înălțimi și patru versiuni de lungimi. Masa maximă autorizată variază de la 2.8 la 4.5 tone în funcție de varianta aleasă, iar volumul de încărcare este cuprins între 8 și 22 de metri cubi.

Pentru moment, Renault nu a anunțat toate motorizările disponibile pe Master, însă ne-a asigurat că vârful de gamă va fi echipat cu unitatea de 2.3 litri diesel capabilă să ofere 180 de cai putere și 400 Nm. În funcție de versiunea de putere aleasă, Renault oferă fie o cutie de viteze manuală cu șase trepte, fie una automată tot c șase rapoarte. Indiferent de alegerea făcută, motorul de 2.3 litri este echipat cu un sistem de tratare cu uree a gazelor de eșapament.

Așa cum era de așteptat, Renault a oferit informații și despre Master ZE, versiunea electrică a utilitarei. Noul Renault Master ZE va fi disponibil în două versiuni: cu baterie de 33 kWh și cu baterie de 57 kWh.

Din păcate, Renault nu a oferit detalii complete despre cele două versiuni, însă ne-a asigurat că utilitara poate parcurge 120 de kilometri cu o singură reîncărcare a bateriilor. Mai mult decât atât, francezii au testat utilitara în cele mai dure condiții (trafic urban aglomerat, opriri dese, încărcare maximă și temperaturi de iarnă), iar autonomia atinsă a fost de 80 de kilometri. În aceste condiții, Master ZE devine o alegere viabilă pentru cei care își desfășoară activitățile exclusiv în oraș.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.