Utilitare ușoare

Renault Master ZE cu baterii suplimentare în remorcă

Vanul electric se încarcă mai rapid și are o autononomie mai mare pe autostradă.

VINCI Autoroutes testează un van electric Renault Master ZE cu baterii suplimentare montate într-o remorcă specială pe autostrada A7, între Valence și Montélimar.

Compania care se ocupă de întreținerea autostrăzilor a adăugat în flota sa din divizia regională Rhône Alpes Auvergne un van electric. Dar cum aplicațiile pe autostradă au nevoie de o autonomie mai mare decât cea oferită în general de un vehicul electric, modelul Renault Master ZE a fost echipat cu o remorcă mică, în care sunt transportate baterii suplimentare.

Renault Master ZE cu baterii suplimentare în remorcă

Soluția îmbunătățește semnificativ autonomia pentru un astfel de vehicul de intervenții, care trebuie să fie funcțional 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi.

Experimentul companiei franceze ar trebui să dureze două luni. În acest timp, VINCI Autoroutes vrea să evalueze performanța vehiculului în operațiunile zilnice de patrulare pe autostradă.

VEZI ȘI: Renault va lansa în 2023 un cap tractor electric

Remorca specială este dezvoltată de start-up-ul EP-Tender și funcționează ca o baterie suplimentară. Ea are avantajul că prelungește autonomia, dar în același timp scurtează timpul necesar pentru reîncărcare între misiuni.

VINCI Autoroutes își propune să reducă emisiile de gaze cu efect de seră din activitatea sa cu 50% până în 2030. O treime din vehiculele comerciale ușoare ale companiei sunt deja electrice. În urmă cu 6 luni, VINCI a primit și primele sale vanuri alimentate cu biogaz.

La testele din regiune se va alătura până la sfârșitul lunii și un al doilea van electric, Fiat e-Ducato.

Renault Master ZE cu baterii suplimentare în remorcă

Din aceeași categorie...

Back to top button