Renault Trucks: Două camioane electrice în cadrul COP 21

camioane electrice

Renault Trucks a prezentat în cadrul celei de-a 21-a Conferinţe a Părţilor la Convenţia-cadru a Organizaţiei Naţiunilor Unite privind Schimbările Climatice (COP 21) de la Paris două camioane electrice.

Primul dintre camioane, un Maxity Electric echipat cu celule de combustibil pe bază de hidrogen, a fost expus în cadrul standului Symbio Fcell, McPhy Energy, Compagnie Nationale du Rhône (CNR) și al Poștei franceze. Al doilea camion, a fost un model D 100% electric testat în prezent în condiții reale de Speed Distribution Logistique parte din Guerlain. Acesta a fost prezentat de „Climate Visits” parte din Agenția de Mediu și Energie din Franța.

Symbio FCell, La Poste, McPhy Energy și Compagnie Nationale du Rhône (CNR) au decis să expună în cadrul standului lor camionul Maxity Electric alimentat cu celule de combustibil pe bază de hidrogen, cu scopul de a evidenția soluțiile bazate pe hidrogen, ce combat schimbările climatice ca parte a inițiatiei „Parisul în Viitor”. Începând cu luna febriarie a acestui an, Renault Trucks și Poșta franceză operează un camion Maxity 100% electric alimentat cu celule de combustibil pe bază de hidrogen, dezvoltate de Symbio Fcell, care dublează autonomia vehiculului la 200 km.

Renault Trucks: Două camioane electrice în cadrul COP 21

VEZI ȘI: Renault Trucks Maxity Electric testat de Poșta franceză

Această soluție de celule de combustibil pe bază de hidrogen face posibilă depășirea a două dintre cele mai importante limitări care au împiedicat până acum dezvoltarea vehiculelor electrice: autonomia lor de operare și timpul de reîncărcare, deoarece timpul necesar pentru realimentare un vehicul cu hidrogen este comparabil cu cel al unui vehicul care funcționează cu motorină.

În cadrul Conferinței COP 21, Renault Trucks în asociere cu „Climate Visits”, a dat posibilitatea vizitatorilor să descopere soluțiile concrete de combatere a schimbărilor climatice. Modelul Renault Trucks D Electric, testat în condiții reale de operare de mai bine de 18 luni de către Logistique Speed Distribution, nu generează niciun zgomot sau emisii poluante în timpul livrărilor de noapte, pentru magazinul Guerlain din capitala franceză. Acesta poate parcurge 200 km în mod 100% electric, profitând de posibilitatea reîncărcări parțiale conforme capacității bateriei și ruta de livrare planificată atent.

Renault Trucks testează de ceva vreme, în parteneriat cu clienții ce au o strategie fermă în ceea ce privește vehiculele cu emisii zero care operează în mediul urban, mai multe tehnologii diferite, în condiții reale de operare. Scopul Renault Trucks este de a pregăti o soluție de cost eficientă cu zero emisii pentru clienții săi până în anul 2020.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker