CamioaneȘtiri

Renault Trucks a lansat Renault Maxity Euro 6

Renault Trucks a lansat noua versiune a lui Renault Maxity, camionului său compact cu masa maximă cuprinsă între 3.5 și 4.5 tone fiind echipat cu motorul DTI 3 Euro 6 disponibil în două versiuni de putere de 130 CP și 150 CP.

Potrivit profesioniștilor care operează în mediul urban, Renault Maxity este un vehicul compact, ușor și robust, capabil să suporte o sarcină utilă maximă de 2.681 Kg într-un spațiu foarte mic.

Echipat cu motorul DTI 3 disponibil în două variante de putere 130 și 150 cai putere, acesta reușește să respecte normele de poluare Euro 6 cu ajutorul tehnologiei SCR (reducere catalitică selectivă) care, asociată cu injecția de AdBlue în sistemul de evacuare, face posibilă reducerea eficientă a emisiilor poluante. Astfel, întreaga gamă Renault Trucks este acum echipată cu tehnologia SCR ca măsură durabilă pentru a se conforma reglementărilor de mediu. De altfel, constructorului francez oferă suport pentru această tehnologie de reducere a emisiilor poluante începând cu anul 2009.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

În plus, față de alinierea la standardele Euro 6 și optimizarea consumul de combustibil, Renault Maxity Euro 6 este echipat în standard cu sistemul Eco-Mode, ce-i permite vehiculului să rămână în modul economic indiferent cât de tare este apăsata pedala de accelerație.

Manevrabilitate și sarcină utilă optimizată
Fiind un vehicul urban prin excelență, Renault Maxity Euro 6 se poate strecura aprope oriunde grație design-ului cabină peste motor și a lățimii sale de doar 1.573 mm și ce-i permite un unghi de întoarcere de doar 4.80 m. Această compactitate, combinată cu o sarcină utilă excelentă, face ca Renault Maxity să fie potrivit pentru aplicații, cum ar fi livrarea de colete, transport de materiale de construcții, depanare auto și chiar colectarea deșeurilor.

VEZI ȘI: Iveco Daily Euro 6 și-a făcut debutul pe piață

Pentru a optimiza sarcina utilă, Renault Trucks a echipat puntea spate a noului Maxity Euro 6 cu suspensie cu arcuri lamelare. Pentru a spori capacitatea totală de transport și mai mult, opțional se poate înlocui roata de rezervă cu un kit de reparație pentru pană iar bancheta de două locuri cu scaune individuale. Astfel, aceste modificări permit o sarcină utilă totală de 2.681 Kg.

Structură de camion greu
În ciuda faptului că face parte din segmentul vehiculelor ușoare de transport, Renault Maxity este un camion adevărat, fiind dezvoltat pe un șasiu al cărui cadru este în ” U” și este dotat cu un element transversal de întărire. Puntea din față are o capacitate de încărcare de până la 1.750 kg, în timp ce axa spate poate ajunge la 3.300 kg. În versiunea Euro 6, Renault Maxity are o nouă axă motoare cu cuplu nelimitat, permițându-i să folosească toate puterea motorului la maxim. Acesta dispune, de asemenea, o nouă frână de parcare la ieșirea din transmisie, asigurându-se că vehiculul este imobilizat, indiferent de sarcina transportată sau înclinația drumului.

Pentru a facilita montajul ușor al suprastructurilor, Renault Maxity dispune de mai multe caracteristici electrice și mecanice, cum ar fi suporturi de fixare pe elementele laterale, cu o lungime a corpului maxim de 4.961 mm și o priză de putere pe cutia de viteze.

Siguranța șoferului
Design-ul COE (cabină peste motor) și a parbrizul extra lat, îi conferă lui Renault Maxity un unghi vizual de 192 de grade și o vizibilitate optimă în mediul urban. Pentru a ajuta șoferii să mențină direcția în orice situație, Maxity Euro 6 este echipat standard cu control electronic al direcției, sistemul de asistență la plecarea din pantă și, pe versiunea de 4.5 tone, o alertă de avertizarea la parăsirea benzii de rulare.

Nu în ultimul rând, este disponibilă o gamă completă de servicii compatibile cu vehiculele comerciale comercialziate de Renault Trucks. Acest lucru înseamnă că atelierele Renault Trucks au zone speciale echipate adecvat pentru intervenții asupra vehiculelor comerciale ușoare, inclusiv pentru Renault Master.

https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button