Renault-Trucks: Provocarea Euro 6

Începând cu 1 ianuarie 2014, toate vehiculele de peste 3,5 tone noi înmatriculate în Europa trebuie să fie conforme cu standardul de emisii Euro 6 care impune obligația de a reduce emisiile de oxid de azot cu 80% și emisiile de particule cu 50% față de Euro 5. Cele mai spectaculoase progresele în reducerea emisiilor poluante au fost înregistrate la motoarele vehiculelor comerciale grele de marfă. Intrarea in vigoare în 1990, a standardelor europene, a adus o serie de obligaţii pentru producătorii de vehicule comerciale în ceea ce priveşte limitarea emisiile poluante rezultate precum oxizii de azot – de monoxid și dioxid de (NOx), particule solide (PM), hidrocarburi nearse reziduale (HC) sau monoxidul de carbon (CO). Conform specialiştilor, ca urmare a reglementărilor, în puțin mai mult de 20 de ani, emisiile de NOx vor fi reduse cu 98%, iar emisiile de particule cu 97%.

Evolutia normei Euro

Renault-Trucks: Provocarea Euro 6

Fiabilitate și control al consumului de combustibil
O dată cu lansarea noilor sale camioane, constructorul francez, Renault Trucks, parte a grupului Volvo oferă clienților săi motoare conforme cu standardul EURO 6 ce au un consum redus de combustibil și fiabilitate similare sau superioare propulsoarelor EURO 5. Gama camioanelor medii are în ofertă DTI 5  cu puteri de 210 CP, 240 CP și DTI 8  cu puteri de 250 CP, 280 CP respectiv 320 CP. În ceea ce priveşte gama grea, aceasta pune la dispoziţia clienţilor DTI 11 cu puteri de 380 CP, 430 CP, 460 CP și DTI 13 de dezvoltă 440 CP, 480 CP respectiv 520 CP. Mai mult, plecând de la filozofia care sta la baza actualei game „camionul este un centru de profit” producătorul de la Lyon, în funcţie de aplicaţia pentru care este achiziţionat vehiculul, configurează cea mai potrivită tehnologie de post-tratare a gazelor pentru un impact al costurilor de operare cât mai redus. Sistemul de post-tratare încorporează un catalizator, un filtru de particule inclusiv un filtru de particule ultra-fine și un sistem de reducere catalitică selectivă (SCR). Caracterul compact al sistemului optimizează capacitatea maximă a rezervorului de combustibil și AdBlue.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.