IAAȘtiri

Renault Trucks T este International Truck Of The Year 2015

În prima zi dedicată presei la cea de-a 65-a ediție a IAA Hanovra 2014 (23 septembrie 2014), Renault Trucks T a fost desemnat „International Truck Of The Year 2015” de către juriul ITOY format din 25 de jurnalişti din presa internaţională reprezentând tot atâtea publicații de specialitate. Gianenrico Griffini, Preşedintele juriului ITOY, i-a înmânat prestigiosul trofeu lui Bruno Blin, Preşedintele Renault Trucks.

Juriul International Truck of the Year a acordat premiul pentru Renault Trucks T în baza a mai multor criterii: inovaţiile tehnologice, confortul, siguranţa, performanţa on-road, economiile de combustibil, aspectul ecologic şi costul total al utilizării (TCO). Juriul a subliniat calităţile camionului Renault Trucks T, menţionând în mod special soluţiile aerodinamice ieşite din comun, dar şi confortul oferit şoferilor atât în mers cât şi atunci când se odihnesc.
„Renault Trucks T combină calităţile modelelor de vârf anterioare ale mărcii cu ultimele inovaţii tehnologice în domeniul vehiculelor comerciale,” a rezumat Gianenrico Griffini, Preşedintele Juriului  International Truck of the Year (ITOY) care a mai adăugat „Toate acestea au dus la una dintre cele mai semnificative lansări din ultimii ani.”

Atunci când i-a fost înmănat premiul, Bruno Blin, Preşedintele Renault Trucks a declarat: „Sunt încântat să primesc acest premiu în numele Renault Trucks şi aş dori să îl dedic tuturor celor care lucrează în compania şi în reţeaua noastră în întreaga lume. Suntem mândri de acest premiu care va aduce sentimentul de mândrie tuturor celor care vor cumpăra sau conduce camioanele noastre.”

De asemenea a mai adăugat: „În urmă cu un an, Renault Trucks a intrat într-o nouă eră odată cu lansarea simultană a întregii game. Acest premiu este cel mai bun mod posibil de a scoate în evidenţă noua identitate Renault Trucks. Sunt convins de faptul că recunoaşterea calităţilor modelului Renault Trucks T de către jurnalişti specializaţi şi independeţi din 25 de ţări europene, va constitui un argument puternic pentru câştigarea unor noi clienţi.”

Din aceeași categorie...

Back to top button