Renault Trucks T pentru echipa Signatech-Alpine

Renault Trucks T pentru echipa Signatech-Alpine

Producătorul francez de camioane Renault Trucks pare a fi furnizorul logistic preferat al echipelor din principalele competiții motorsport. După echipa Renault Sport F1 Team, o altă echipă de această dată din cadrul cursele de anduranță apelează la serviciile camioanelor producătorului francez.

Cu doar câteva săptămâni înaintea celebrei curse de 24 de ore de la Le Mans (Le Mans 24 Hour Race), Renault Trucks a livrat echipei Signatech-Alpine trei camioane Renault Trucks T.

La mai bine de 60 de ani de la înființarea mărcii Alpine de către pionierul și pilotul de curse Jean Redele, Renault Trucks și Signatech-Alpine și-au unit forțele în același scop precum cel din 1995, de a concura sub culorile Franței, această livrare fiind doar o parte a parteneriatului dintre producătorul francez și echipa de curse angrenată și în Campionatul Mondial de Anduranță (WEC – World Endurance Championship).

Renault Trucks T pentru echipa Signatech-Alpine

Chiar dacă provin din lumi complet diferite, producătorul de camioane și legendarul constructor de automobile de curse împărtășesc aceleași valori precum rezistența și eficiența. Odată cu schimbarea completă a întregii game în 2013, Renault Trucks și-a proiectat camioanele pentru a fi mai eficiente, punând accent pe importanța sarcinii utile și a fiabilității în beneficiul productivității clienților săi.

Începutul acestui parteneriat dintre cele două mărci, atât în WEC cât și Le Mans 24 Hour Race, este asociat cu tehnologia, performanța, fiabilitatea și mai presus de toate valorile umane, esențiale în obținerea succesului, și a fost primit cu foarte mare entuziasm fiind și un motiv de mândrie.

VEZI ȘI: Renault Trucks T pentru Renault Sport Formula 1 Team

Parteneriatul dintre cele două mărci franceze a început prin livrarea a trei modele Renault Trucks T, votat International truck of the year în 2015. Două dintre camioanele livrate către echipa Signatech-Alpine sunt modele 4×2 echipate cu motorul DTI 13 Euro VI ce dezvoltă 520 CP și retarder Voith în timp ce al trelea autotractor este echipat cu motorul de 480 CP și retarder Optibrake. Toate cele trei vehicule au cutie de viteze automată Optidriver precum și un set de tehnologii inteligente cuprinse în pachetul Fuel Eco, ce permite o reducere a consumului cu 4%.

https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker