Renault Trucks T primește un upgrade major în 2016

Renault Trucks T primește un upgrade major în 2016

La mai puțin de trei ani de la lansarea sa pe piață și în urma unui feedback extrem de pozitiv din partea clienților, în 2016, Renault Trucks va îmbunătății modelul T cu scopul de a-l face și mai eficient pentru clienții săi.

Versiunea 2016 a lui Renault Trucks T vine cu îmbunătățiri la nivelul șasiului și lanțului cinematic, ce-i vor permite să reducă consumul cu încă 2%, în condițiile în care sarcina utilă va fi crescută cu 114 kg. În plus, Renault Trucks T 2016 va fi echipat cu Optivision, un sistem predictiv de control al vitezei de croazieră prin GPS.

În 2013, Renault Trucks T alături de celelalte modele complet noi din gama de camioane au început o nouă eră în istoria Renault Trucks. Votat International Truck of the Year 2015, Renault Trucks T sa impus rapid în rândul clienților pentru calitatea fabricației sale și eficiența sa energetică.

Renault Trucks T primește un upgrade major în 2016

Departe de a se baza pe laurii adunați în noua eră începută în 2013, Renault Trucks este acum pe cale de a trece la un alt nivel. Feedback-ul venit din partea clienților le-a arătat francezilor că Renault Trucks T oferă performanțe neașteptate în ceea ce privește consumul de combustibil și calitatea de conducere. Francezii au lucrat intens la trei caracteristici care să-i facă pe clienți și mai rentabili. Astfel, aceștia au îmbunătățit aerodinamica, pentru a reduce consumul de combustibil, au redus greutatea proprie a vehiculului pentru a crește sarcina utilă și au introdus un sistem predictiv de control al vitezei de croazieră prin GPS.

VEZI ȘI: La Bauma 2016, Volvo Trucks se va prezenta cu tot ce are mai bun

Îmbunatațirea aerodinamicii s-a bazat pe cele mai recente schițe create de designerii Renault Trucks pentru vehiculul experimental Optifuel Lab 2. Astfel, versiunea îmbunătățită a lui Renault Trucks T 2016, oferă opțional un spoiler încorporat sub bara față. Așadar, în funcție de echipare, clienții pot salva încă 2% combustibil în comparație cu actuala gamă T.

În ceea ce privește șasiul, scăderea greutății proprii a camionului a devenit o prioritate majoră. Astfel, mai multe componente au fost reproiectate sau ușurate, astfel încât sarcina utilă să poată fi crescută cât mai mult posibil. Spre exemplu, Renault Trucks T 2016 vine cu o nouă axă motoare precum și îmbunătățiri la nivelul suspensiei pneumatice, obținându-se astfel o greutatea redusă cu mai multe kilograme. De asemenea, clienții au acum posibilitatea de a echipa modelul T cu șa de cuplare semiremorcă din aluminiu.

Și motoarele DTI 11 și 13 DTI au beneficiat de un upgrade, permițându-le să îmbunătățească în continuare arderea, și prin urmare, reducerea consumului. Toate motoarele sunt conforme standardului Euro VI Etapa C, care devine obligatoriu la data de 31 decembrie 2016. Cea mai importantă caracteristică o reprezintă introducerea sistemului de injecție common rail la DTI 13. Motoarele sunt cuplate la o nouă generație de cutie de viteze manuală automatizată Optidriver.

În afară de îmbunătățirile aduse camionului în sine, Renault Trucks lansează odată cu acesta o serie de noi servicii care sunt, la rândul lor, destinate reducerii consumului de combustibil. Acestea includ sistemul predictiv de control al vitezei de croazieră prin GPS, ce face posibilă adoptarea unei trepte de viteze, a unei accelerații și a unei viteze corespunzătoare traseului de urmat.

În timpul fiecărei călătorii, sistemul înregistrează traseul, nu numai pentru camionul respectiv, ci și pentru toate celelalte camioane echipate cu Optivision care au urmat un itinerariu similar. Astfel, se pot obține economii de combustibil încă de prima dată când un camion parcurge o anumită rută, dacă un altul echipat cu acest sistem a parcurs-o anterior. Cu pachetul Fuel Eco+, care combină pachetul Fuel Eco (mod de limitare a puterii, eco-cruise control cu sistem Optiroll, compresor de aer decuplabil, pompă de direcție cu flux variabil și sistem de oprire automată a motorului) cu Optivision, clienții pot reduce consumul acestor vehicule cu până la 5%.

Cu versiunea Renault Trucks T 2016, constructorul francez de camioane își extinde oferta de soluții de transport. Cu o sarcină utilă îmbunătățită, motoare mai eficiente și servicii care beneficiază de cele mai recente inovații în domeniul consumului de combustibil, Renault Trucks face un nou pas înainte, în dorința sa de a le oferi clienților un camion care să reprezinte un adevărat centru de profit.

Versiunea 2016 a lui Renault Trucks T va fi disponibilă în România după jumătatea anului. Mai multe informații despre disponibilitatea modelului puteți afla de la Renault Trucks România.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker