Rețeaua de service-uri partenere Schmitz Cargobull este pregătită pentru asistență

Rețeaua de service-uri partenere Schmitz Cargobull este pregătită pentru asistență
Rețeaua de service-uri partenere Schmitz Cargobull este pregătită pentru asistență, "Elefantul Albastru" asigurând piesele de schimb necesare într-un ritm aproape normal.

În ciuda faptului că majoritatea statelor europene au introdus o serie de interdicții și restricții, transportul rutier este unul din sectoarele de activitate excluse de la aplicarea acestora.

Rețeaua de service-uri partenere Schmitz Cargobull este pregătită pentru asistență

Transportatorii nu doar că asigură mărfurile de primă necesitate pentru statele care au luat măsuri drastice de distanțare socială, ci și echipamentele medicale atât de necesare în lupta contra pandemiei COVID-19.

Reprezentanții Schmitz Cargobull spun că rețeaua de service-uri partenere este gata să asigure transportatorilor serviciile cu care deja s-au obișnuit. Fluxul de piese de schimb necesare se desfășoară aproape la un nivel obișnuit, existând doar mici excepții despre care oficialii Schmitz Cargobull spun că sunt ținute sub observație zilnic.

„În aceste vremuri dificile, este esențială aprovizionarea rapidă și sigură a service-urilor pentru ca acestea să țină camioanele în mișcare. Prin transport se asigură toate cele necesare în momentele grele, iar împreună cu partenerii noștri vom face tot posibilul pentru ca lanțul de aprovizionare să nu fie afectat”, a declarat Boris Billich, directorul de vânzări Schmitz Cargobull.

VEZI ȘI: Austria a redeschis frontiera cu Italia pentru lucrătorii transfrontalieri

În același timp, reprezentanții companiei spun că serivciile de intervenție rapidă funcționează ca și până acum, iar în cel mult 24 de ore se asigură intervenția oriunde în Europa. La fel ca până acum, Schmitz Cargobull pune la dispoziție o linie telefonică.

Această funcționează 24 din 24 de ore, iar apelurile sunt gratuite. Mai mult decât atât, partea online de service se actualizează zilnic, astfel încât clienții să fie informați cât mai rapid indiferent de situațiile care apar.

Follow #infotrucker