Rezultate pozitive pentru Ford Trucks după primul an în România

Rezultate pozitive pentru Ford Trucks după primul an în România

Cefin Trucks a anunțat rezultate de piață pozitive după un an în care a investit 4.5 milioane de euro în construcția mărcii Ford Trucks în România.

Din totalul investițiilor realizate anul trecut, o parte a fost alocată cheltuielilor de start-up, dezvoltării rețelei naționale de distribuție, procesului de rebranding și asigurării standardelor tehnice necesare, pentru oferirea serviciilor post-vânzare Ford Trucks, în centrele de pe teritoriul întregii țări.

Restul de 3 milioane de euro au fost investiți în stocurile de vehicule și piese de schimb.

Privită la început cu scepticism, marca Ford Trucks a dovedit că nu este atât de exotică precum pare, modelele Euro VI oferind pieței din România o alternativă și o soluție complexă de eficientizare pentru domeniul de transport de mărfuri și construcții.

Controversate din punct de vedere al design-ului exterior, camioanele produse în fabrica din Inönü au impresionat prin calitatea lor, garantând costuri reduse de utilizare și fiabilitate în timp.

Aceste calități, alături de prețurile competitive și serviciile financiare optimizate au convins clienții, astfel că, în primul său an de prezență pe piața din România, Ford Trucks a obținut o cotă de piață de 2.58% pe segmentul vehiculelor comerciale de peste 16 tone.

Un aport important la obținerea acestui rezultat l-a avut și experiența de piață a celor de la Cefin Trucks, o companie cu peste 27.000 de vehicule livrate în 23 de ani de activitate.

“Încrederea clienților noștri este cel mai important lucru pe care l-am câștigat în primul an de activitate Ford Trucks”, a declarat Stefano Albarosa, fondator și CEO Cefin Trucks.

VEZI ȘI: Waberer’s a făcut o investiție de 62 milioane de euro în flotă

Acesta a ținut să amintească faptul că o parte din clienți au făcut o a doua achiziție de vehicule comerciale Ford Trucks, reconfirmând ”calitatea produselor și serviciilor pe care le oferă.”

În prezent, rețeaua națională Ford Trucks include 12 birouri de vânzări și centre de asistență post-vânzare în București, Constanța, Brașov, Craiova, Arad, Deva, Bacău, Suceava, Baia Mare, Oradea, Timișoara și Cluj.

În fiecare dintre aceste centre se găsesc, alături de personal specializat, echipamente de diagnoză și un stoc optimizat de piese de schimb Ford Trucks.

“În orice punct s-ar afla pe teritoriul României, clienții Ford Trucks sunt la o ora și jumătate de o locație de vânzări și service”, a declarat Stefano Albarosa.

De la lansarea oficială din 9 mai 2017, dată care a coincis cu Ziua Independenţei României, Ziua Europei şi sfârşitului celui de-al Doilea Război Mondial (9 mai 2017), Cefin Trucks a reușit să vândă 158 de vehicule comerciale, către aproximativ 50 de clienți.

Rezultate pozitive pentru Ford Trucks după primul an în România

Cel mai puternic impact a fost înregistrat de vânzările de camioane pentru construcții, unde cota de piață a fost de 16.83% în 2017.

Pentru vânzările de vehicule specializate, cota de piață a fost de 6.73% (peste 35% din piața de gunoiere compactoare), iar pentru transporturi de 1.11%.

Pentru 2018, Cefin Trucks estimează o creștere a pieței de vehicule comerciale grele cu aproximativ 5 – 10% și își asumă un obiectiv de 360 de vehicule, ceea ce înseamnă o cotă de piață de 5%.

Detalierea pe segmente vizează o cota de piață de peste 20% pentru vehiculele destinate domeniului construcții, și de peste 9% pentru vehiculele specializate.

În cadrul evenimentului de la București a fost prezent și Serhan Turfan, vice-președinte Ford Trucks, pe care l-am întrebat de planurile producătorului în ceea ce privește camioanele electrice pentru transportul pe distanțe scurte și urban.

Acesta a spus că Ford Trucks este la curent cu evoluția pieței de vehicule cu propulsii alternative, motiv pentru care are în cercetare și dezvoltare mai multe astfel de soluții.

De asemenea, acesta a anunțat lansarea unei noi cabine cu lățimea de 2.50 m pentru camioanele de transport pe distanțe lungi. Cel mai probabil, aceasta va fi lansată oficial în cadrul IAA 2018.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.