Falkenklev Logistik electrifică rutele DHL din Malmö cu FUSO eCanter
Cele șase camioane electrice ușoare FUSO eCanter de 8.55 tone sunt adiția perfectă pentru a electrifica rutele DHL în Malmö.
Compania suedeză Falkenklev Logistik își extinde flota urbană de camioane electrice din Malmö cu FUSO eCanter 9C18e.
Cele șase camioane electrice vor fi utilizate exclusiv pe rutele DHL de pe coasta sudică a Suediei, în regiunea Skåne și, în special, în orașul Malmö.
Modelul electric 9C18e de 8,55 tone are un ampatament de 4.750 mm și o lungime maximă de 7,2 m, putând transporta până la 15 spații.
VEZI ȘI: DFDS face livrări cu 10 camioane electrice în Marea Britanie
Cu aproximativ 20 până la 30 de opriri pentru livrarea și colectarea mărfurilor și o lungime medie de puțin sub 20 de kilometri, rutele sunt perfecte pentru utilizarea vehiculelor pur electrice, spre deosebire de vehiculele diesel, care nu sunt foarte eficiente atunci când sunt utilizate în mod constant în operațiuni de tip stop-and-go.
Cu pachetul de două baterii (M), FUSO eCanter promite o autonomie de până la 140 de kilometri, mai mult decât suficientă.
Perfect adaptat pentru utilizarea vizată
Pentru utilizarea în Malmö, camioanele au fost echipate cu o treaptă suplimentară la intrare, la cererea clientului. Deși înălțimea de intrare a cabinei FUSO eCanter este oricum foarte mică, treapta suplimentară este menită să ofere șoferilor un sentiment familiar atunci când trec de la camioane mai mari la eCanter și sunt obișnuiți cu treptele de intrare.
De asemenea, acestea au fost echipate și cu spoiler pe cabină și deflectoare de vânt laterale. Acest lucru are un efect pozitiv asupra eficienței și armonizează vizual cabina cu suprastructura.
Falkenklev conduce transformarea ecologică în industria de transport cu soluții sustenabile
Angajamentul proprietarului companiei pentru sustenabilitate a început în 2022, când a investit într-un parc solar de 15.000 de metri pătrați în Perstorp, la aproximativ 80 de kilometri nord-est de Malmö, capabil să producă anual peste un milion de kilowați-oră de energie electrică. Centrala include un sistem de stocare a energiei cu o capacitate de două megawați, asigurând stabilitatea rețelei electrice. Energia produsă este introdusă în rețeaua publică, iar Falkenklev Logistik poate retrage electricitate pentru locațiile sale printr-un sistem de tranzacționare de certificate.
Cu o flotă de aproximativ 140 de camioane, compania a identificat potențialul electrificării rutei de transport și a investit într-o serie de camioane grele electrice, precum un eActros 300. În prezent, compania deține și aproape 20 de Mercedes-Benz eSprinter.
Mi-am spus că, dacă am putea încărca aceste vehicule cu energia produsă de noi la propriile stații de încărcare, am închide complet cercul ecologic, explică Victor Falkenklev.
Astfel, în fața sediului din Malmö Arlöv, Falkenklev Logistik a construit prima și cea mai mare stație de încărcare din Suedia pentru vehicule grele, echipată cu 22 de puncte de încărcare CCS2 și un sistem de stocare a energiei. Cu o capacitate de până la 350 de kilowați, aceasta permite încărcarea atât a camioanelor, cât și a autoturismelor. Deși inițial destinată încărcării flotei electrice proprii pe timp de noapte, stația a devenit un parc de încărcare deschis publicului pe parcursul zilei, servind numeroși utilizatori din zona industrială din apropiere.
Compania Falkenklev a inaugurat recent un al doilea parc de încărcare în Perstorp. Planurile de extindere includ deja alte trei locații în regiunea Skåne, consolidând astfel rețeaua de încărcare pentru vehicule grele din sudul Suediei.