SAF-Holland a lansat o nouă cuplă pentru camioanele utilizate în terminalele de containere

SAF-Holland a lansat o nouă cuplă pentru camioanele utilizate în terminalele de containere

SAF-Holland a lansat o nouă cuplă pentru camioanele utilizate în terminalele de containere ce suportă sarcini de până la 36 de tone și poate fi echipată cu sistem de blocare acționat de la distanță.

Denumită FW3510-TR, noua cuplă a fost special concepută pentru camioanele utilizate în terminalele de containere din porturi.

„Câteva sute de cicluri de cuplare pe zi nu sunt neobișnuite în acest tip de mediu. Din acest motiv, operatorii portuari și agențiile de transport maritim folosesc de mai mulți ani produsul nostru special dezvoltat, deoarece este ideal adaptat la condițiile extreme la care sunt expuse camioanele din terminale. Acest lucru facilitează utilizarea semiremorcilor în porturi și în uz industrial”, a declarat Rainer-Rudolf Gärtner, reprezentant al SAF-Holland.

Pentru performanțe ridicate, noua cuplă a fost turnată din oțel de înaltă calitate. Componentele individuale sunt proiectate, de asemenea, pentru încărcări impuse crescute și o durată de viață foarte lungă. FW3510-TR poate funcționa până la temperaturi de -40 de grade Celsius.

O opțiune de blocare manuală pentru transportul semiremorcilor pe drumurile publice este și ea disponibilă. Acest lucru permite utilizarea pe termen scurt pentru transporturile pe drumurile publice, însă doar pentru o sarcină maximă de 23 de tone.

VEZI ȘI: Peste 1.000 de vehicule care efectuau transport neautorizat de persoane, depistate de Poliția Română

În plus, noua cuplă de la SAF-Holland poate fi comandată și cu sistem de senzori pentru blocare cu comandă electronică.

„Sistemul de senzori disponibil opțional reduce riscul de blocare incorectă, reducând daunele rezultate și timpul de oprire”, a completat oficialul SAF-Holland.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.