Scania a depășit borna de 500.000 de vehicule conectate
Scania a anunțat că a livrat peste 500.000 de vehicule conectate în cele peste 100 de piețe în care activează.
În urmă cu 10 ani, Scania a fost primul producător de vehicule comerciale care a introdus un dispozitiv de comunicare în standard pe toate vehiculele sale.
Datele colectate au permis clienților să-și optimizeze performanța operațiunilor, în timp ce Scania a putut să observe utilizarea produselor și să analizeze tiparele logistice.
”Conectivitatea este vitală în transformarea noastră într-un furnizor complet de soluții de transport. Scania nu ar fi unde este astăzi, în ce privește cunoștințele despre produse și comportamentul clienților, fără primul vehicul conectat din urmă cu 20 de ani”, a declarat Venugopal Gangaiah, manager de produs pentru Servicii de Administrare Flote.
În 2014, Scania a atins borna de 100.000 de vehicule conectate. Numărul acestora acrescut de atunci cu aproximativ 60.000 în fiecare an, depășind acum 500.000.
VEZI ȘI: Scania 770 vs Scania 730, cu 64 de tone, în urcare dificilă (VIDEO)
Deși vehiculele noi părăsesc fabrica echipate în standard cu un dispozitiv de comunicare, clienții trebuie să semneze un contract pentru a beneficia de analizele Scania. Gratuit este Pachetul Monitorizare, care oferă acces la Fleet Management Portal (FMP) și Fleet App, unde clienții primesc emailuri săptămânal, lunar sau anual, care arată performanțele de bază ale vehiculului și consumul.
Cel mai popular dintre pachetele de servicii mai avansate este Pachetul Control. Acesta oferă informații mai detaliate despre eficiența, productivitatea, siguranța și impactul de mediu al afacerii.
În prezent, clienții își pot urmări vehiculele în funcție de motor și carburantul folosit. Odată cu creșterea electrificării transportului greu, noile sisteme telematice vor permite și monitorizarea eficienței utilizării vehiculelor electrice cu baterii.