După lansarea noilor serii R și S în toamna anului trecut, Scania introduce noua cabină G cu pat dedicată transportului de distanțe lungi.
Scania continuă procesul major de reînnoire a gamei sale de camioane început în 2016, lansând noua cabină G cu pat, precum și noi servicii.
Începând de acum, clienții pot comanda noua generație de camion Scania echipată cu noua cabină G cu pat și propulsat de noul motor cu cinci cilindri în linie lansat. Noua generație Scania cu cabină G vine cu performanțe și servicii îmbunătățite, ce pun un mare accent pe productivitate și economie totală de operare (TOE).
Noua generație Scania G este disponibilă cu cabină cu acoperiș coborât, normal și înalt, însă inițial va fi disponibilă ca cabină de dormit.
La fel ca și suratele sale mai mari, noua Scania cu cabină G vine cu inovații la nivelul confortului și dinamicii. Poziția la volan este coborâtă și mai avansată, astfel că, oferă un plus la capitolul stabilitate, vizibilitate în fața camionului, dar și cu o zonă de dormit mai mare, fiind potrivită pentru operațiuni de distribuție urbană sau grupaje.
Înălțimea interioară a tavanului a crescut cu 10 cm, în timp ce versiunea Highline vine cu o înălțime mai mare cu 16 cm față de versiunea anterioară. Asta înseamnă că spațiile de depozitare au fost îmbunătățite semnificativ, atât în compartimentele din față, cât și din spatele cabinei.
Printre îmbunătățirile aduse interiorului amintim de un suport special pentru tablete care poate fi montat pe panoul de bord, o trapă mai mare și buzunare mai mari pe uși. Patul a fost și el îmbunătățit pentru o odihnă cât mai bună a șoferului.
De asemenea, camionul vine cu sistem Scania Night Lock care mărește securitatea cabinei pe timp de noapte printr-o bară acționată mecanic, lucru care face mai dificilă pătrunderea din exterior în timp ce șoferul se odihnește.
Faptul că Scania oferă acum o gamă mai largă de camioane din noua generație nu înseamnă nu înseamnă că suedezii și-au redus obiectivele, pe măsură ce procesul de lansare continuă. Scania pune o valoare ridicată pe interacțiunile față în față cu clienți și pe mesajul pe care are un focus total asupra afacerii și profitabilității clienților, după cum ne-a declarat și Kristofer Hansen, șeful departamentului de design Scania, în cadrul interviu acordat în exclusivitate.
Viitorul eveniment dedicat presei și clienților va fi organizat de Scania în toamna acestui an și se anunță a fi o experiență holistică alături de familia Scania.
Conform producătorului suedez, până în prezent, Scania a lansat doar o mică parte din toate inovațiile pentru piața din Europa.