CamioaneȘtiri

#NextGenScania a fost lansată oficial la Grand Palais din Paris

Scania a ales să lanseze noua generație de camioane într-o atmosferă specială, la Paris, alături de importanți clienți sau potențiali clienți de flote.

#NextGenScania a fost lansată oficial la Grand Palais din Paris

Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii și clienții Scania. Aseară, în fața unui auditoriu numeros prezent la Paris dar și conectat la eveniment prin intermediul Internet-ului, Scania a lansat noua generație de camion.

Scania a dorit să marcheze într-un mod unic aniversarea a 125 de ani de existență și, totodată, să lanseze noua generații de camion într-un loc cu încărcătură simbolică, iar Grand Palais din Paris a fost locația perfectă. Inaugurat odată cu Expoziția Universală din 1900, Grand Palais a fost gazda unei multitudini de evenimente de clasă mondială.

Aici, pictori precum Matisse și Picasso, au explodat pe scena artei. Dar, Grand Palais a fost, de asemenea, locul de desfășurare a unor târguri aviatice, auto dar și a unor evenimente de modă pe podiumurile cărora au defilat Hermès, Yves Saint Laurent, Bulgari etc.

Așa cum, chiar Henrik Henriksson, președintele și CEO Scania declara în cadrul evenimentului de lansare, noul Scania reprezintă rezultat a zece ani de muncă și cercetare fiind cea mai mare investiție făcută de companie în toată istoria sa, peste 2 miliarde de euro.

Dacă rezultatul este sau nu la nivelul așteptărilor, ori dacă acest #NextGenScania va fi noul rege al șoselelor, doar timpul ne-o va spune.

Fără niciun dubiu, noua generație de camion reprezintă cea mai mare investiție din istoria de 125 de ani a Scania.

Henrik Henriksson, președinte și CEO al Scania

Cert este că pentru noi, dar și pentru cei mai mulți dintre voi, conform reacțiilor de pe rețelele de socializare din timpul lansării și de după aceasta, design-ul exterior al noului Scania a dezamăgit, așa, la o primă vedere.

Ne-am fi așteptat de la un producător avangardist așa cum este Scania, să vină cu linii de design din viitor, însă, din păcate, n-a fost așa. Să fi avut așteptări prea mari de la suedezi? În fine, problema design-ului o vom discuta pe larg într-un viitor articol.

Prin lansarea noii generații de camion, Scania își extinde oferta și poate acum, datorită sistemului său modular unic, să furnizeze mai multe etape de performanță, conectivitate și o gamă largă de servicii pentru creștere productivității, cât și soluții de transport durabile, care sunt personalizate cu precizie pentru fiecare tip de client din cadrul industriei de transport. Clienții Scania vor fi întotdeauna în măsură să își desfășoare activitatea în modul cel mai durabil și profitabil, indiferent de industrie și domeniul de aplicare, aceasta fiind promisiunea producătorului suedez.

VEZI: Scania face pași înainte către un transport durabil

Așa cum am mai spus, noul generație de camion Scania este rezultatul a 10 ani de cercetare și dezvoltare și reprezintă cele mai recente progrese ale tehnologiei auto în segmentul camioanelor grele. Printre multele îmbunătățiri pe care suedezii susțin că le-au adus noului Scania, una care merită remarcată este cea a reducerii consumului de combustibil cu 5%, grație noilor grupuri motopropulsoare și a unei aerodinamicii îmbunătățite.

Gama de camioane pentru distanțe lungi cuprinde autotractoare cu 2 și 3 axe. În ceea ce privește motoarele disponibile, noul Scania poate fi echipat cu motoare de 13 litri cu 6 cilindri în linie cu puteri de 410, 450 și 500 CP ce se bazează doar pe tehnologie SCR pentru reducerea emisiilor respectiv motoare V8 de 16 litri, care păstrează nivelurile de puterii actuale de 520, 580 și 730 CP, folosind atât tehnologia EGR cât și SCR.

Producția noii generații de camion va începe imediat la uzina Scania din Södertälje. Inițial, accentul va fi pe vehiculele și serviciile dedicate transportul pe distanțe lungi, urmând ca pe parcurs, pe măsură ce fabricile Scania vor fi reajustate pentru producția noii generații, să fie lansate și celelalte noi game de camioane.

Scania va lansa noua generație de camion în faze, cu un puternic accent pe diferite segmente de clienți și în conformitate cu un program planificat cu atenție. După lansarea europeană a modelului pentru distanțe lungi, întregul proces să va încheia cu lansări simultane pe piețele din afara Europei.

Deoarece cantitatea informațională despre noul Scania este una mare, pentru a nu pierde niciun detaliu, vom scrie de caracteristicile tehnice într-un articol separat.

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Din aceeași categorie...

Back to top button