Scania crede în noile reglementări de emisii pregătite de Uniunea Europeană

Scania crede în noile reglementări de emisii pregătite de Uniunea Europeană

Scania salută acordul la care au ajuns Consiliul European și Parlamentul European cu privire la noile reglementări de emisii pentru trasportul rutier.

În aceste condiții, oficialii Scania spun că se vor putea atinge obiectivele de scădere a poluării din Paris și din celelalte metropole aflate în aceeași situație cu capitala Franței.

„Acesta noile reglementări de emisii care trebuie să fie combinate și cu o abordare integrată. Vor fi necesare introducerea unor măsuri suplimentare în ceea ce privește biocombustibilul, combustibilii alternativi, formarea șoferilor, o logistică mai eficientă și noi tehnologii de propulsie”, a declarat Henrik Henriksson, CEO-ul Scania.

Scopul Scania constă în a face trecerea către un transport sustenabil, iar compania crede că este posibilă o astfel de tranziție către un sistem de transport decarbonizat și fără combustibili fosili. Scania își propune să diminueze consumul de combustibil al vehiculelor sale și, în consecință, să scadă emisiile de CO2.

Deși Scania crede cu tărie că mobilitatea electrică este capabilă să atingă emisii reduse de CO2, tehnologia disponibilă nu este încă matură, există o cerere nesigură de clienți și nu există o infrastructură publică de tarifare pentru aceste vehicule disponibile în prezent în Europa.

VEZI ȘI: Sebastian Volbert este noul director al Kögel Finance

„Obiectivele ambițioase și tranziția către noi tehnologii vor necesita, de asemenea, investiții substanțiale în infrastructura de tarifare și în cea de alimentare cu combustibil pentru camioane specifice combustibililor alternativi”, a completat oficialul Scania.

Acordul UE prevede reducerea emisiilor de CO2 cu 15% până în 2025 și 30% până în 2030. Valoarea de referință va fi stabilită în perioada iulie 2019 – iunie 2020. Următorul pas în procesul legislativ este aprobarea formală din partea Consiliului și a Parlamentului, care este așteptată înaintea alegerilor pentru Parlamentul European din mai 2019. Legislația va intra în vigoare mai târziu în cursul anului 2019.

„Această revizuire ar trebui să ia în considerare disponibilitatea infrastructurii de realimentare și de încărcare pentru vehiculele alimentate alternativ, precum și absorbția pe piață a unor astfel de vehicule”, a completat reprezentantul Scania.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.