Ford Trucks Noua gama F-Line
Noua generatie DAF - TH Trucks
Camioane

Scania pregătește CS31, o cabină cu lungime de 310 cm

Renault Trucks - Noile game T, C, K, D 2025

Laxå Special Vehicles, departamentul Scania responsabil cu proiectele speciale, pregătește CS31, o cabină cu lungime de 310 cm.

Posibila revenire a cabinei Longline în oferta Scania a fost anunțată de două imagini suprinse în cadrul unor vizite la Laxå. Prima a fost publicată de un vlogger american, iar a doua de site-ul olandez Iepieleaks.

Pe vestele vizitatorilor se deslușește clar logoul Laxå. Totul indică faptul că această cabină S mult alungită se construiește într-un atelier aparținând producătorului suedez, deci ar putea deveni în curând parte din oferta oficială.

Tot ce trebuie să știi despre utilizarea aparatului unic de taxare

Potrivit Iepieleaks.nl, noua cabină a primit indicativul CS31: în nomenclatorul producătorului suedez, aceasta înseamnă o cabină cu lungime internă de aproximativ 3,1 metri, cu aproximativ 40 cm mai lungă decât DAF XG+, care este în prezent cea mai mare cabină de serie de pe piața europeană.

VEZI ȘI: Scania își extinde gama de camioane electrice

De asemenea, noua cabină ar respecta noile reguli UE privind dimensiunile și ar putea fi combinată cu o semiremorcă normală, de 13,6 metri lungime.

Din păcate, în imaginile disponibile până acum nu putem vedea și configurația de axe folosită. Noi am scris deja că, potrivit noilor standarde, modelele europene ar putea avea cabine mai lungi și cu 1,5 metri, dacă se folosește un sistem 6×2 cu axă spate viratoare.

Singura condiție este ca un cap tractor cu o astfel de cabină aerodinamică să aibă, împreună cu semiremorca, o rază de bracaj de maxim 12,5 metri.

Se știe deja de ceva timp că producătorul din Södertälje urmează să lanseze în acest an o nouă cabină, cu parte frontală alungită pentru o aerodinamică mai bună.

În prezent, cea mai mare cabină din portofoliul suedezilor este CS23, cu o cușetă mai lungă cu 27 cm, dar care nu poate fi folosită împreună cu semiremorci standard. Cu noua parte frontală, CS23 s-ar putea încadra în standarde și într-o configurație 4×2, după modelul Volvo FH Aero XXL.

Din aceeași categorie...

Back to top button