
Scania L, modelul cu intrare coborâtă dedicat transportului greu în mediile urbane aglomerate, poate fi echipat de acum și cu propulsorul de 7 litri.
De acum, modelul Scania L poate fi echipat cu propulsorul de 7 litri, disponibil în trei versiuni de putere (220 CP, 250 CP și 280 CP), care-i oferă o sarcină de transport suplimentară de 360 de kilograme.
Propulsorul DC07 de 7 litri a fost dezvoltat împreună cu Cummins, un partener de lungă durată al suedezilor în dezvoltarea de motoare și componente, fiind introdus pentru piață în 2017, odată cu lansarea noii generații de camioane.
Disponibil inițial doar pe seria Scania P, acest propulsor ușor, robust și modern cu șase cilindri în linie, oferă cu cuplu de până la 1.200 Nm de la 1.050 rpm în cea mai puternică versiune a sa. De asemenea, acesta folosește tehnologia SCR ca sistem de tratarea a gazelor de eșapament și poate fi echipat cu prize de putere pentru diferite aplicații (betoniere, gunoiere etc.). O caracteristică importantă a propulsorul DC07 este aceea că regimul de lucru este la turații mici, ceea cel face silențios și economic.
“Motorul DC07 a fost primit cu mult entuziasm. Este cel mai mic motor din gamă, dar cu toate acestea dispune de toate caracteristicile pe care le punem în valoare indiferent de produs”, a completat reprezentantul Scania.
VEZI ȘI: Rețeaua de service-uri partenere Schmitz Cargobull este pregătită pentru asistență
“Trebuie să recunoaștem că inițial ne-am gândit la operațiuni mult mai grele, motiv pentru care am decis să oferim motorul de 9 litri. Ne-am asumat acest lucru, dar în acest moment trebuie să introducem și propulsor de 7 litri nu doar pentru că este mai ușor, ci și pentru că oferă performanțe bune”, a declarat Stefan Lindholm, manager de produs în cadrul Scania.
Odată cu introducerea Seriei L în gamă, în 2017, Scania a reușit să dea o nouă față transportului de mărfuri în mediul urban. Toate caracteristicile unui Scania au fost păstrate, însă acestea au fost scalate “la nivel urban”, astfel încât, cei care utilizează acest model să se descurce cu ușurință în orașe.
Scania L este disponibil cu trei tipuri de înălţime a plafonului cabinei: coborât, normal și înalt. În cazul în care este comandat cu funcție de autocoborâre, intrarea în cabină cu o înălțimea podelei în jur de 80 de centimetri (în funcție de anvelope) se face printr-o singură treaptă de acces. În ceea ce privește configurația axelor, aceasta este una tipică aplicațiilor de transport urbane, adică: 4×2 sau 6×2/4 (cu ultima axă electrică liftantă).