
Australianul Tony DeFelice, pilot de curse și proprietar al echipei Vicious Rumour Racing Team, are o pasiune pentru vehiculele puternice și frumoase. Pentru a fi prezent la toate evenimentele din motorsport de pe teritoriul Australiei, și nu numai, acesta își transportă mașina de curse, un Ferrari 458 GT3 cu ajutorul celui mai puternic camion produs de suedezii de la Scania, model R730.
Echipa Vicious Rumour Racing Team concurează în campionatul australian de GT-uri precum și în cadrul unor competiții de drag racing. Și chiar dacă competițiile în care echipa este angrenată sunt radical diferite, mașinile de curse împart atribute comune precum puterea, își rețin privirea și sunt construite cu precizie. Pe lângă spațiul dedicat transportului mașinilor de curse, semiremorca camionului Vicious Rumour Racing Team mai are o sală de ședințe, un luxos lounge și un spațiu de dormit pentru patru persoane.
Totuși, frumusețea semiremorcii este pusă în umbră de cap-tractorul Scania R730 de culoare roșie. Grila radiatorului, mânerele ușilor precum și panourile laterale ale geamurilor sunt îmbrăcate în fibră de carbon. Pentru o autonomie ridicată, Scania R730 al echipei australiene a fost echipat cu două rezervoare de motorină, unul de 710 litri (pe stânga) iar celălalt de 320 litri (pe dreapta) ce „hrănesc” cei 730 CP dezvoltați de legendarul motor V8. Jantele vopsite în negru mat contrastează cu vopseaua roșie de pe cabină și semiremorcă iar lateralele cauciucurilor vopsite cu galben întăresc imaginea unei caravane motorsport.
Barry, cumnatul lui Tony DeFelice, a declarat că Scania R730 se conduce în tocmai ca un automobil de lux european. „Este confortabil, silențios și îți oferă o experiență unică. Îmi place funcția Downhill Speed Control și retarderul. În camion poți purta o conversație normală fără a coborâ cu durere de gât. Scaunele îți conferă tot confortul, fapt ce te face să fi proaspăt în weekendul cursei, indiferent de distanța parcursă în prealabil” a mai declarat Barry.
Performanțe impresionante
De asemenea, Tony DeFelice s-a arătat impresionat de performanțele tehnice ale celui mai puternic model din gama de camioane a producătorului suedez. „Dacă nu vedeam semiremorca în oglinzi, n-aș fi crezut că are ceva tractat. Tot echipamentul pentru o cursă, cu tot cu echipa ajunge la aproximativ 30 de tone, o sarcină sub standardul industriei de transport, însă motorul V8 ne ajută să face călătoria fără efort”. Australianul mai spune că iubește camionul datorită faptului că acesta se simte precum un Audi A6. „Este luxos și prestigios și nu scoate zgomote interioare precum vechile noastre camioane de transport, care la 80.000 km aveai impresia ca se dezmembrează. De asemenea, îmi place design-ul său aerodinamic precum și cabina Highline”.