Camioane

Scania raportează creșteri pe segmentul camioanelor alimentate cu combustibili alternativi și hibride

În 2016, suedezii de la Scania au raportat o creștere a vânzărilor cu 40% pe segmentul camioanelor alimentate cu combustibili alternativi și hibride.

Această creștere reprezintă o absorbție semnificativă în ceea ce privește transportul durabil și reflectă o cerere tot mai mare pentru vehicule comerciale grele “verzi”.

Numărul camioanelor alimentate cu combustibili alternativi și hibride pe care Scania le-a vândut a crescut cu 40 la sută în 2016, o dovadă a eforturilor pe care compania suedeză le depune pentru a conduce tranziția către un sistem de transport durabil. În total, aproape 5.000 de astfel de camioane au fost vândute în 2016.

Conform lui Henrik Henriksson, președintele și CEO Scania, această creștere a cererii de vehicule “verzi” sprijină trecerea la transport durabil, crescând totodată serviciile care ajută proprietarii de flote să reducă consumul de combustibil, și, prin urmare, emisiile de carbon și costuri.

Acest lucru dovedește că durabilitatea și profitabilitatea merg mână în mână.

Aproape 40.000 de șoferi de camion ai clienților Scania au fost instruiți în a conduce mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil în 2016, ceea ce reprezintă o creștere de la an la an de 30%.

Ei, dar să nu ne îmbătăm cu apă rece. Această creștere nu se datorează faptului că proprietarii de flote și-au dorit să fie mai “verzi”, nici vorbă, ci pentru că și-au dat seama că fără șoferi de camion pregătiți nu pot reduce costurile cu combustibilul, care, are ca efect secundar și treaba asta cu mediul mai curat.

VEZI ȘI: XPO Logistics investește 100 milioane de euro în camioane Renault Trucks

Un alt domeniu în care Scania a avut o creștere semnificativă a fost Ecolution, numărul de contracte în 2016 fiind de 2.700, cu 37% mai mult decât în 2015. Pentru cei care nu știu, acesta este un serviciu de consultanță care ajută operatorii de flote să economisească în medie 12% combustibil și emisii de carbon.

În ceea ce privește implicarea Scania în dezvoltarea de vehicule “verzi”, trebuie să mai știți că suedezii produc de vreo 25 de ani camioane care funcționează cu biocombustibil. C[ nu prea sunt utilizate, asta-i altă discuție.

În prezent, compania din Sodertalje oferă cea mai mare varietate de motoare pentru combustibili alternativi de pe piață.

Nu trebuie să scăpăm din vedere nici faptul că, Scania și-a propus ca până în 2020 să utilizeze energia electrică din surse alternative în toate țările în care își desfășoară activitatea.

Din aceeași categorie...

Back to top button