Magazin

Scania Romania a adunat la Luncani frumosii “nebuni” din transportul rutier

Cei peste 120 de ani de activitate pe care Scania ii are in domeniul vehiculelor comerciale grele nu fac decat sa confirme faptul ca valoare unui brand se construieste prin munca sustinuta si seriozitate.

Scania este „perla“ coroanei suedeze, iar la nivel global este cea mai ravnita marca de camion, atat in randul proprietarilor de flote, cat si in randul soferilor.

Scania Romania a adunat la Luncani frumosii “nebuni” din transportul rutier

Celebrul prezentator BBC TopGear, Jeremy Clarksson spunea intr-una din emisiunile sale ca “in aceasta lume exista doua tipuri de soferi, cei care detin o Scania si cei care-si doresc una.”

Pe langa, analiza intregii structuri a costului la care o companie sau un sofer profesionist plecat pe cont propriu in acest business dur al barbatilor adevarati trebuie sa se uite in mometul achizitiei unui camion, mai conteaza si imaginea, astfel ca, atunci cand cele doua conditii sunt indeplinite rezultatul se traduce prin succes.

Imaginea a fost si va fi elementul cheie in dezvoltarea si succesul unei afaceri, practic aceasta este primul element dintr-un intreg sir de alte elemente care-l conving pe client.

Si daca v-am introdus in atmosfera colega, incep prin a va spune ca la Luncani, Scania Romania a reusit sa adune la concursul “Cel mai frumos camion” Scania a II-a editie (www.celmaifrumoscamion.ro) cele mai importante piese de pe tabla de sah, multiplicate.

Astfel, am avut Scania in rolul “Regelui”, unic, ca nu degeaba ii spune King Of The Road, 12 frumosi “Nebuni” ce au aspirat la titlul pus in joc, peste 600 de “Pioni” care s-au bucurat de atmosfera occidentala din curtea dealer-ului de la Luncani si nu in ultimul rand “Turele” ce au reprezentat juriul format din jurnalisti de prestigiu precum Marilena Matei – revista Tranzit membra din partea Romaniei in Truck Of The Year si totodata Presedinte al juriului “Cel mai frumos camion” Scania, Roxana Ciuhulescu – emisiunea Promotor care nu mai are nevoie de nicio prezentare.

Din juriu, nu avea cum sa lipseasca cel mai carismatic si vesel om din transport, Radu Dinescu, Secretar General UNTRR.

Nici “Reginele” n-au lipsit, acestea au facut deliciul publicului spectator masculin si au starnit invidia in cel feminin. Ghiciti voi la cine ma refer!

Concursul s-a desfasurat in doua etape, acesta generand un adevarat fenomen, site-ul www.celmaifrumoscamion.ro fiind accesat de peste 80.000 de vizitatori unici in mai putin de 2 luni de la activare. In total s-au inscris 33 de camioane, dintre care 15 s-au aflat la marea finala de la Luncani. In urma deliberarii juriului, 12 camioane au ramas in concurs, iar in final 5 au fost premiate.

Si, cum in viata exista invingatori si invinsi, la finalul acestui festival de culoare amestecat cu sunete de motoare ambalate la maxim, turbine fluerand mai ceva ca “Brad Pitt” Tudor la un meci de fotbal si femei frumoase, s-au desemnat si castigatorii.

Astfel, pe locul I s-a clasat camionul Tiger al companiei OST Transport, de altfel, aceasta fiind si detinatoarea en-titre a titlului „Cel mai frumos camion” Scania prima editie, in plus, Tiger, a primit si trofeul de favorit a publicului. Locul II a fost adjudecat de camionul Sheriff al companiei Francisc Spedition, iar pe locul III s-a clasat camionul Volanul de Aur.

Eveniment a beneficiat de premii de peste 19.000 de euro – incluzand si o excursie exclusivista in Brazilia in orasele Sao Paolo si Sao Marcos, orasul Scania.

[perfectpullquote align=”full” cite=”

Mihai Paşol, director de marketing la Scania Romania” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″] Sao Marcos este supranumit orasul Scania, deoarece peste jumatate din locuitori sunt soferi profesionisti, majoritatea fiind detinatori de camioane Scania. În fiecare an, in luna octombrie, se desfasoara o procesiune religioasă in timpul careia preoţii sfinţesc camioanele. Este un eveniment extraordinar si ne-am dorit ca si unul dintre pasionatii romani de Scania sa poata participa. Pentru ca in orice meserie există oameni care pun atat de multa pasiune in ceea ce fac, incat practic nu simt că muncesc. Si, in cele din urma, la asta se reduce totul: la emoţie, la bucuria de a trăi şi de a lucra cu ceva frumos.[/perfectpullquote]

In cadrul evenimentului a fost lansat in exclusivitate pe piata romaneasca noul model de Audi Q3, iar toti cei interesati au putut participa la test drive cu noile  modele de Audi si Scania Euro 6.

Gigi “Fair Play” Vlase
In cadrul evenimentului de la Luncani, unul dintre cei mai frumosi “nebuni” din aceasta industrie Gigi Vlase, s-a retras din concurs gestul sau fiind unul de maxim Fair Play.

Acesta si-a justificat decizia prin faptul ca, in concurs s-au inscris oameni ce au investit enorm in camioanele lor pe langa costul de achizitie. Un Black Amber ramane un Black Amber si acest lucru putea deturna atentia votantilor.

In plus, Gigi Vlase si-a pus la dispozitie camionul sau special, demn de un brand de tara la care sta la loc de cinste portretul lui Mihai Eminescu si fraza “Nu uita ca esti roman”, baietilor cu brandul mare pentru un concurs de Strogest Man.

Astea sunt intamplarile de la Luncani. Urmareste in continuare www.infotrucker.ro deoarece vom prezenta fiecare finalist de la Luncani.

Si, inca ceva colega! Parintele Jocurilor Olimpice moderne, Pierre de Coubertin, a enuntat o fraza celebra: “Cel mai important lucru nu este sa castigi, ci sa participi, asa cum in viata nu conteaza triumful, ci lupta. Esential nu e sa cuceresti, ci sa lupti bine.”

Din aceeași categorie...

Back to top button