Camioane

Totul despre Scania Super: Șasiul cu arhitectură modulară

Bazat pe punctele forte de design ale sistemului modular Scania, șasiul cu arhitectură modulară al gamei Super este acum mai flexibil ca niciodată.

Noul design nu numai că facilitează un proces mai ușor de carosare a camionului, dar oferă și mai multe posibilități de distribuție optimă a sarcinii și sporește potențialul de încărcare utilă.

Totul despre Scania Super: Șasiul cu arhitectură modulară

Noul șasiu este proiectat robust și flexibil, cu găuri pre-perforate ce permit montarea componentelor atât în interiorul, cât și în exteriorul cadrului. De asemenea, montarea componentelor poate începe acum atât de la puntea față, cât și de la puntea spate, pentru mai multă libertate de prioritizare a spațiului liber. Rezultatul este o integrare mai bună a șasiului în caroserie, precum și un camion conceput exact pentru nevoile fiecărui client.

În completare, gama Scania de rezervoare de motorină din aluminiu, în formă de D, prezintă un nou design geometric, mai ușor și mai robust ca niciodată. Rezervoarele în formă de D combină robustețea unui corp cilindric cu beneficiile de volum ale unui rezervor dreptunghiular. Sunt disponibile mai multe dimensiuni, de la 165 până la 910 litri.

VEZI ȘI: Noile motoare Scania Super: până la 560 CP și consum mai mic cu 8%

Rezervoarele de AdBlue montate lateral reprezintă o parte esențială în controlul superior al emisiilor noilor motoare. Tehnologia Scania Twin SCR necesită o cantitate mai mare de AdBlue, furnizată de rezervoarele de 123 și 150 litri.

Rezervorul pentru ulei hidraulic, bazat pe un design robust în formă de D, beneficiază și el de posibilități sporite de poziționare, datorită designului modular al șasiului.

Valorificați fiecare picătură de combustibil

Atunci când este specificată la motorul Scania Super de 13 litri, noua gamă de rezervoare de combustibil este dotată cu o unitate de optimizare a combustibilului (FOU). Montată pe peretele lateral, unitatea crește volumul de combustibil utilizabil din rezervor.

De asemenea, FOU este conceput pentru a monitoriza performanța pompei și pentru a detecta din timp înfundarea filtrului. Aceasta, împreună cu intervalele extinse dintre servisările pentru filtrul de combustibil, oferă un timp de disponibilitate mai mare.

Totul despre Scania Super: Șasiul cu arhitectură modulară

Din aceeași categorie...

Back to top button