Scania va furniza 15 camioane cu pantograf pentru cele trei autostrăzi electrificate din Germania
Scania vor furniza 15 camioane cu pantograf pentru testele care vor începe în 2019 pe cele trei autostrăzi electrificate din Germania.
Decizia a fost luată în numele Ministerului federal al Germaniei pentru Mediu, Conservarea Naturii și Securitate Nucleară (BMU), în urma unui proces de licitație publică.
Testele de drum vor începe în landul Hessen de-a lungul autostrăzii A5 între aeroportul din Frankfurt și Darmstadt, unde a fost finalizat primul segment de autostradă electrificată din Germania (e-Highway), având montate linii aeriene de contact în ambele direcții.
După v-a urma segmentul de-a lungul autostrăzii A1 până în portul Lübeck, în cadrul căruia vă exista și o stație de încărcare staționară suplimentară. Aceast segment este preconizat să fie gata la mijlocul lui 2019.
În cele din urmă, cel de-al treilea segment de autostradă electrificată va fi la Baden-Württemberg de-a lungul unei secțiuni a drumului federal B462 la începutul anului 2020.
Pentru a se putea încărca în mișcare de la liniile de contact, cele 15 camioane Scania vor avea montate în spatele cabinei un pantograf dezvoltat de Siemens.
Aceste camioane vor fi operate de companiile de transport rutier în operațiunile de transport zilnice.
Livrarea primului camion Scania R 450 hibrid pentru Hessen este programată pentru luna mai 2019. În plus față de livrarea de camioane, Scania va gestiona întreținerea și colectarea de date din cadrul testelor de drum.
Scania în cadrul Volkswagen Group Research
Anterior, Scania a fost selectată ca partener în proiectul de cercetare realizat de Volkswagen Group Research.
Un model Scania R 450 hibrid este așteptat să fie livrat pentru acest proiect în februarie, camionul urmând să fie utilizat pe pista de testare Siemens de lângă Berlin. Un al doilea camion electrificat va fi livrat în toamna lui 2019.
VEZI ȘI: Accidentele rutiere sunt principala cauză de deces în rândul conducătorilor auto tineri
Programul de cercetare va încerca să analizeze și să optimizeze conceptul de propulsie, gestionare a energiei, transmisia hibridă, îmbătrânirea bateriei și sistemul de răcire de generația următoare.
Conform mai multor studii, autostrăzile electrificate reprezintă o alternativă care va contribui semnificativ la reducerea emisiilor de CO2 în viitor.
Electrificarea reprezintă o parte a soluțiilor de transport durabile ale Scania, care este acum testată și pe drumurile germane.