Schmitz Cargobull a reintrodus în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă

Schmitz Cargobull a reintrodus în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă

Începând cu ianuarie 2019, Schmitz Cargobull a reintrodus în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă pentru transport intermodal.

După ce în trecut a oprit producția din cauza cererii scăzute de piață, mai ales în perioada crizei economice, Schmitz Cargobull a luat decizia să reintroducă în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă, acum, când cerere a revenit.

„Vedem un volum anual de piață cuprins între 9.000 și 12.000 de unități”, spune directorul de vânzări Boris Billich.

Transportul intermodal este considerat drept coloana vertebrală a lanțurilor globale de aprovizionare, majoritatea mărfurilor ambalate ajungând în containere în marile porturi europene.

Datele actuale subliniază faptul că, în viitor, containerele vor continua să joace un rol esențial în transportul global de mărfuri: 38 de milioane de containere sunt în prezent în circulație în întreaga lume, iar 98% din toate mărfurile ambalate sosesc sau părăsesc cel mai mare port maritim din Germania, Hamburg, în container.

Astfel, pentru transportul optim și sigur al containerelor care variază între 20’ și 45’, “Elefantul Albastru” propune portcontainerul S.CF cu gât de lebădă în trei versiuni de șasiu (S.CF Gooseneck 45′ Euro, S.CF Gooseneck 45′ Euro Light și S.CF Gooseneck 40′ LX), care vor fi furnizate de partenerul turc Koluman Otomotiv Endüstri din Mersin.

VEZI ȘI: Germania ar putea introduce limită de viteză pe toate autostrăzile

Schmitz spune că cele trei modele se caracterizează printr-o operare ușoară, mentenanță redusă și disponibilitate ridicată. În plus, sistemul modular vă permite să combinați simplu cadrul, extensiile, mecanismele de blocare ale containerului și echipamentele după cerințe.

O caracteristică importantă a șasiului S.CF este înălțimea gâtului aflată la 130 mm, lucru care permite transportul containerelor înalte cu o înălțime de cuplare de 1.100 mm, fără a se depăși înălțimea totală de 4 m. De asemenea, extensia spate cu acționare hidraulică permite reglarea ușoară pe dimensiunea containerului.

Modelul S.CF Goosneck 45´ Euro cu șasiu universal, poate transporta în siguranță containere standard de 20’ (în mijloc sau în partea din spate), de 30’ (în partea din spate) și de 45’.

Prin extensia frontală acționată manual, cu mecanismul de blocare Multilock brevetat, se pot fixa atât containere cu tunel (cu sau fără margini înclinate), cât și containere fără tunel.

Schmitz Cargobull a reintrodus în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă

Sistemul de blocare Klapp Lock securizează partea frontală a containerului atunci când se transportă două containere de 20’, putându-se plia simplu atunci când sunt transportate containere cu tunel.

Mecanismul opțional Step Locks permite reglarea fără probleme a sistemului de blocare de pe extensia din spate la containerele cu tunel sau fără tunel.

Pentru transportul eficient al unui container de 20’ poziționat în partea din spate ori a două containere de 20’, respectiv a unui container cu tunel de 40’, modelul S.CF Goosneck 40´ LX este soluția perfectă.

Mecanismul opțional Step Lock permite, de asemenea, transportul a unui container 40´ fără tunel.

Schmitz Cargobull a reintrodus în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă

Șasiul de 40’ are o grindă frontală rigidă, lucru care permite fixarea containerelor de 40’ cu sau fără tunel pe aceeași poziție. Ajustarea extensiei spate este foarte simplificată deoarece nu sunt necesare diferite poziții de blocare pentru cele două tipuri de containere.

Caracteristica principală a portcontainerului S.CF Goosneck 45´ Euro Light este greutatea proprie de doar 4.250 kg, fapt ce permite o capacitate de încărcare mai mare.

Schmitz Cargobull a reintrodus în gamă portcontainerul S.CF cu gât de lebădă

Cel mai ușor model dintre cele trei variante de șasiu se pretează a fi utilizat atunci când majoritatea operațiunilor de transport sunt efectuate cu containere de 40’ și 45’. Acesta poate fi echipat opțional cu adaptoare pentru transportul containerelor de 40’ fără tunel.

De asemenea, toate cele trei modele de șasiu pot fi echipate cu sistem de ancorare pentru feribot.

Piețele țintă pentru nemți sunt Germania, Olanda, Belgia și țările scandinave. Totuși, producătorul menționează că gama de portcontainere va fi dispnibilă la nivel global.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.