Schmitz a livrat primele semiremorci din cele 3.000 danezilor de la DSV

Schmitz Cargobull a livrat primele semiremorci din cele 3.000 danezilor de la DSV

Schmitz Cargobull a livrat in prezenta lui Søren Lund (Director Equipment DSV Road Holding NV), primele unitati de semiremorci cu prelata laterala glisanta dintr-o comanda de 3.000 de unitati, companiei de transport si logistica daneze DSV A/S.

Livrarea a fost facuta la timp si personal de Ulrich Schöpker (Member of the Board of Schmitz Cargobull AG) si Josef Warmeling (Head of International Key Account Management at Schmitz Cargobull AG).

Ceea ce face special acest contract este faptul ca, desi a fost semnat doar cu 10 zile inainte de livrare, Schmitz Cargobull a reușit sa ofere un produs finit, inscriprionat cu DSV, gata de munca, in baza filozofiei „just in time”.

Schmitz a livrat primele semiremorci din cele 3.000 danezilor de la DSV

Acest lucru este posibil datorita unui sistem de control sofisticat al logisticii si productie ce tine cont de piese de intrare, chiar si de la cel mai mic furnizor, pana la procesul de productie detaliat. In cazuri extreme, procesul este atat de eficient incat este posibil sa produca un nou trailer in doar 18 de ore.

Intreaga comanda va onorata pe parcursul a doi ani, și include livrarea atat de semiremorci clasice cat si mega. „Aceasta comanda, si credinta de plasare a acestea catre noi, ne face foarte mandri. Acest lucru, demonstreaza tuturor angajatilor Schmitz Cargobull ca eforturile noastre de a fi „referinta” pentru solutii inteligente si eficiente de transport in sectorul vehiculelor comerciale dau roade – iar clientul apreciaza asta” a declarat, Ulrich Schöpker.

Schmitz Cargobull ofera solutii inovative si sofisticate pe segmentul remorcilor si semiremorcilor, fapt ce subliniază promisiunea de calitate, precum si reducerea considerabila a costul total de proprietate. Toate remorcile si semiremorcile germanilor sunt echipate cu ROTOS, trenul de rulare dezvoltat intern de catre Schmitz Cargobull, frane pe disc, sistem de axa fara intretinere si sisteme electronice de asistenta si siguranta.

In plus, sistemul VARIOS de reglare a inaltimii vehicului, asigura respectarea in transportul de marfuri transeuropean a reglementarilor locale specifice fiecarei tari in ceea ce priveste inaltimea totala a vehiculului.

Un alt factor important care a decis asigurarea comezii din partea DSV a fost sistemul de asamblare modular, inclusiv echipamentul de trafic intermodal. Astfel, toate remorcile pot fi incarcate pe tren si sunt echipate pentru transportul cu feribotul.

Componentele care fac parte din sistemul de asamblare modular sunt montate folosind suruburi filetate, ceea ce inseamna ca toate partile pot fi inlocuite rapid si in conditii de siguranta in cazul unei avarii sau reparatii. Schmitz Cargobull poate produce componente retrofit, sporind astfel flexibilitatea in ceea ce priveste utilizarea.

De asemenea, Schmitz Cargobull detine la nivel un pan-european, o retea auditata de service-uri, pentru a se asigura un serviciu rapid si eficient 24 de ore pe zi / 365 de zile pe an, pentru intreagul vehicul.

Follow #infotrucker