Trailer

Schmitz Cargobull și-a actualizat gama de semiremorci portcontainer

Noile semiremorci portcontainer Schmitz S.CF au primit noi denumiri, pentru a evidenția mai bine scopul fiecărui model.

Pentru clienții europeni specializați în transportul intermodal, Schmitz Cargobull pune la dispoziție patru semiremorci portcontainer S.CF pentru transportul optim al containerelor de dimensiuni cuprinse între 20 și 45 de picioare:

  • S.CF ALLROUND 20-45, denumit anterior S.CF EURO, este proiectat pentru utilizare universală și poate transporta toate dimensiunile de containere, de la 20 la 45 de picioare;
  • S.CF LIGHT 40/45, fostul S.CF EURO LIGHT, este conceput special pentru containere de 40′ și 45′, datorită greutății proprii reduse;
  • S.CF DOCK 20/40 (anterior S.CF LX) și S.CF DOCK+ 20-40 (anterior S.CF MX) sunt proiectate pentru a fi utilizate în porturi.

Schmitz Cargobull promite că toate semiremorcile portcontainer se caracterizează prin operare simplă, întreținere redusă și calitate ridicată.

Aceste vehicule au primit nu doar denumiri noi, ci și o actualizare. Ele au acum o nouă protecție la impact lateral și o nouă protecție antiîmpănare dezvoltate intern, pentru o manevrabilitate mai bună și design mai modern. Extensia spate, care acum are trei supape, este mai ușor de manevrat și mai funcțională, reducând și riscul de răniri.

VEZI ȘI: Remorcile BergerEcotrail, disponibile prin rețeaua Schmitz Cargobull

Autocolantele cu pictograme informative fac operarea mai ușoară, mai rapidă și mai intuitivă. Codurile QR de pe șasiuri trimit la videoclipuri în care se explică clar cum se face o anumită operațiune. Un plan de încărcare permite utilizatorilor să vadă imediat poziționarea corectă a containerului, pentru evitarea întârzierilor în timpul încărcării.

Toate semiremorcile Schmitz Cargobull pentru containere au din fabrică sistemul telematic TrailerConnect și sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS). Datorită galvanizării la cald, șasiul este robust și rezistent la coroziune.

În plus, S.CF ALLROUND 20-45 poate fi acum echipat din fabrică, opțional, cu un grup electrogen. Astfel, agregatul electric de pe container are suficientă energie timp de câteva zile. Marfa la temperatură controlată este astfel în siguranță pe drum, independent de sursele externe de energie.

Schmitz Cargobull și-a actualizat gama de semiremorci portcontainer

Schmitz Cargobull colaborează cu partenerul Genmark, unul dintre cei mai importanți producători de grupuri electrogene, cu o rețea mare de service în Europa. Generatorul UM5 este special adaptat la S.CF ALLROUND 20-45 și maximizează garda la sol cu aproximativ 30 cm. Poziția protejată de instalare scade și riscul de avarii.

Din aceeași categorie...

Back to top button