Semiramis a investit în 27 de camioane Actros 1845

Compania piteșteană Semiramis a decis să introducă a doua marcă de camioane în flota sa şi speră într-o creştere constantă a activităţii pe piaţa internațională de transport.
Înfiinţată în 2001, Semiramis a intrat ca operator pe piaţa transporturilor într-o perioadă în care ascensiunea economică deschidea noi oportunităţi în România. Specializată în transportul rutier internaţional de mărfuri, firma a pornit la drum cu două camioane Volvo Trucks şi cinci angajaţi, având o evoluţie constantă, astfel încât la cinci ani de la înfiinţare, compania deţinea 20 de camioane şi 26 de angajaţi.
Anii 2007 – 2010 aduc pentru firma piteşteană multiple cereri de pe piaţa naţională şi internaţională, conducând la creşterea flotei până la 61 de vehicule deservite de 70 de angajaţi. Între anii 2011-2014, activitatea companiei înregistrează o creştere a activităţii, iar la finele perioadei flota număra 104 unităţi şi un efectiv de 130 de angajaţi.
Ovidiu Cristescu spune că ideea de a introduce a doua marcă în flotă a apărut încă din 2013, o astfel de schimbare fiind naturală atunci când flota unei companii de transport se măreşte considerabil.
În momentul în care ne-am hotărât să aducem al doilea brand de camioane în flotă, am inspectat piaţa şi am avut oferte din partea mai multor companii. Despre brand-ul Mercedes-Benz ştiam de la alţi colegi transportatori cu Actros în flotă, că este o maşină bună, cu un aspect frumos şi, cel mai important, cu un consum mic. Ultimul a reprezentat elementul decisiv pentru alegerea făcută. De asemenea, relaţia construită de-a lungul timpului cu reprezentanţii Mercedes-Benz m-a ajutat să iau decizia potrivită pentru compania mea, a declarat Ovidiu Cristescu.
Testat înainte de a face achiziția
Înainte de a lua o decizie în ceea ce priveşte achiziţionarea noii flote, Semiramis a avut ocazia de a testa un camion demo Actros timp de o lună, pus la dispoziţie de Mercedes-Benz România.
Mi-a plăcut foarte mult ce am observat în timpul testului. Am apreciat, în mod special, tehnologiile puse la dispoziţia companiei pentru verificarea rutelor, timpilor şi consumului, pe scurt, sistemul FleetBoard. Pe toată perioada testului, Actros a înregistrat rezultate foarte bune la consum, a declarat Ovidiu Cristescu.
Noile camioane dotate cu PPC şi FleetBoard
Semiramis a ales pentru flota Mercedes-Benz o configuraţie clasică pentru transportul pe distanţe lungi, respectiv motor de 13 litri, 450 cp, două rezervoare, cabina StreamSpace.
Aşa cum este natural pentru o flotă de mărimea Semiramis, compania a dotat camioanele cu sisteme auxiliare care pot influenţa în mod semnificativ eficienţa unui camion, respectiv Predictive Powertrain Control (PPC) şi FleetBoard. Predictive Powertrain Control (PPC) este un sistem inovator care foloseşte hărţi digitale şi GPS-ul în combinaţie cu Mercedes PowerShift 3.
Astfel, optimizarea consumului de combustibil este evidentă atât pentru distanţe lungi, cât şi pentru distanţe mici de drum. FleetBoard furnizează informații despre localizarea și traseul vehiculului prin conexiune în timp real prin satelit, analiza performanțelor pe baza stilului de condus, planificarea intervalelor de mentenanță şi permite emiterea de rapoarte privind vitezele de deplasare şi a timpilor de conducere.
Training pentru şoferii Semiramis
Orice livrare a unui nou camion Mercedes-Benz este însoţită de Driver Training oferit de specialiştii Mercedes-Benz România.
Trainerii oferă şoferilor o prezentare detaliată a camionului şi cel mai important, explică modalitatea prin care camionul poate obţine rezultate optime, oferind sfaturi pentru îmbunătăţirea stilului de condus în vederea eficientizării. Astfel, odată cu livrarea celor 21 de unităţi din flota Mercedes-Benz, driver trainer-ii Mercedes-Benz au realizat timp de o zi şcolarizare pentru şoferii companiei
Planurile de viitor ale companiei
Pentru Semiramis, planurile pentru 2015 au inclus reînnoirea parţială a flotei de camioane şi continuă cu dorinţa de a schimba anumite modele, cele mai vechi de 2010, astfel încât întreaga flotă Semiramis să fie în conformitate cu cerinţele legislative din Uniunea Europeană, dar şi cu standardele impuse de clienţii companiei.
Totodată, Semiramis îşi propune în viitorul apropiat construirea unui nou sediu în locaţia din Piteşti, care va include o clădire nouă de 1.200 mp şi o hală de service de 1.300 mp, cu capacitate de lucru pentru 14 ansambluri.















