Top NewsTrailer

Noua semiremorcă basculabilă cu benă semirotundă din oțel Schmitz Cargobull S.KI

În cadrul unui eveniment de presă organizat la fabrica sa din Gotha, Schmitz Cargobull a oferit o avanpremieră a noutăților pe care le va prezenta publicului larg în toamnă la IAA Transportation 2022 de la Hanovra.

Una dintre acestea a fost noua generație de semiremorcă basculabilă cu benă semirotundă din oțel Schmitz Cargobull S.KI.

Noua semiremorcă basculabilă cu benă semirotundă din oțel Schmitz Cargobull S.KI

Noua generație Schmitz Cargobull S.KI nu impresionează doar prin capacitatea sa mai mare de încărcare, de până la 230 kg, ci și prin manevrabilitatea îmbunătățită, robustețe și fiabilitate, datorită noiilor generații de cadre de șasiu, tren de rulare ROTOS și suprastructură.

Cadrele șasiului din oțel ale semiremorcii basculante S.KI au fost întotdeauna caracterizate de un echilibru ideal între optimizarea greutății, durabilitatea robustă și stabilitatea la basculare în timpul utilizării zilnice. 

Reproiectarea cadrului modular a permis o reducere a greutății între 45 și 110 kg, în funcție de lungime și de designul cadrului.

VEZI ȘI: K.SKS B, noua semiremorcă basculabilă cu trei axe și greutate redusă de la Kässbohrer

Noul sistem de cadru modular pentru toate lungimile de remorcă este disponibil în varianta Standard, Light sau Heavy-Duty, în funcție de utilizare. Designul traverselor asigură o stabilitate și mai mare, respectiv o durată de viață mai lungă a șasiului datorită protecției împotriva coroziunii. De asemenea, designul cadrului a fost îmbunătățit pentru vopsire și galvanizare. 

De altfel, pentru generația de cadre galvanizate S.KI, Schmitz Cargobull acordă o garanție de 10 ani împotriva coroziunii. Cadrele vopsite oferă, de asemenea, o protecție mai bună împotriva coroziunii. Astfel, clienții beneficiază de o valoare de revânzare ridicată datorită pierderii mai mici de valoare.

Un cadru de șasiu mai ușor

Noul cadru ușor al variantelor S.KI a fost dezvoltat special pentru utilizarea optimizată a încărcăturii utile pe drumuri, șantiere de construcții și drumuri off-road ușoare. Este unul dintre cele mai ușoare cadre de șasiu din oțel de pe piață. Acesta oferă atât stabilitate cât și rigiditate torsională mai mare în timpul basculării, cât și o eficiență economică mai bună în timpul utilizării zilnice.

Sunt disponibile patru lungimi de cadru diferite (7,2, 8,2, 9,6, 10,5 metri), în funcție de aplicație, nivelul de încărcare și volumul dorit al caroseriei. În plus față de versiunea standard, este disponibilă și o versiune ușoară pentru o sarcină utilă deosebit de mare sau o versiune heavy-duty pentru utilizare intensă.

Noua semiremorcă basculantă cu benă semirotundă din oțel Schmitz Cargobull S.KI

Greutatea noii bene semirotunde din oțel, cu un volum de încărcare de 24 metri cubi, a fost optimizată pentru utilizarea pe șantierele de construcții. Podeaua plană cu suprafață mare asigură un centru de greutate coborât, contribuind la o manevrare optimă și la o uzură uniformă.

Centura superioară a fost reproiectată cu o secțiune transversală îmbunătățită pentru a crește rigiditatea verticală și orizontală, ceea ce face ca bena semirotundă din oțel să fie și mai stabilă. Deformarea laterală a marginilor superioare ca urmare a presiunii de încărcare a fost redusă semnificativ.

O nouă bară antiîmpănare

Noua bara antiîmpănare îndeplinește toate criteriile stabilite în ECE-R58.03. Greutatea a fost redusă și aici, iar manevrabilitatea îmbunătățită. Mecanismul de pliere permite o operare ușoară dintr-o singură parte. Atunci când este pliată, oferă o gardă la sol bună de 728 mm, ceea ce permite o manevrare ușoară până la finisorul de asfalt.

Bara antiîmpănare electropneumatică este echipată cu senzori și indicator de poziție cu LED, senzorii citind poziția de conducere și de descărcare, ceea ce înseamnă că protecția anti-împănare poate fi operată în siguranță din cabina șoferului.

Noua generație de semiremorcă cu benă semirotundă din oțel Schmitz Cargobull S.KI

Poziția standard a blocurilor de lumini spate a fost modificată pentru transportul de mărfuri vrac (nisip, agregate) și asfalt.

Aceasta este mai înaltă cu 140 mm și retrasă cu 80 mm, ceea ce creează o distanță mai mare față de încărcătura transportată (de exemplu, asfalt) în timpul descărcării. Ca urmare, riscul de deteriorare a suportului de bară antiîmpănare  este redus, ținând cont în același timp de reglementările legale.

Producția noii semiremorci basculante S.KI este programată să înceapă la sfârșitul primului trimestru din 2023.

Din aceeași categorie...

Back to top button