Top NewsTrailer

Semiremorca electrică eTrailer l-a impresionat pe șeful companiei Gölz

Șoferul și șeful companiei Gölz a fost impresionat de rezultatele testului efectuat cu semiremorca electrică eTrailer.

În contextul unei inițiative ecologice ambițioase, Gölz Paletten, un comerciant de europaleți din Zweibrücken, a devenit un inovator în domeniul transportului sustenabil.

Compania a implementat o strategie pe termen lung pentru a reduce emisiile de CO2, inclusiv prin licitații interne și prin construirea unui parc solar propriu în 2024, care funcționează alături de o centrală de cogenerare pe gaz natural.

Transformarea a continuat cu înlocuirea flotei de camioane diesel cu vehicule alimentate cu gaz natural lichefiat (LNG), culminând cu o flotă de 37 de capete tractor alimentate cu LNG și un vehicul complet electric pentru utilizare locală.

Această schimbare a marcat tranziția companiei către o operațiune fără utilizarea motorinei începând cu 2021.

VEZI ȘI: Thermo King devine acționar minoritar în Trailer Dynamics

Cu 40 de unități rezervate anticipat după ce va fi lansată pe piață în 2025-2026, Gölz a avut ocazia să testeze semiremorca electrică eTrailer, o tehnologie inovatoare care transformă o axă convențională a semiremorcii într-o axă electrificată cu propulsie, oferind asistență activă capului tractor.

Semiremorca electrică eTrailer l-a impresionat pe șeful companiei Gölz

Rezultatele testului au fost remarcabile, depășind așteptările atât ale șoferului Silviu Apafaian, cât și ale directorului companiei.

Încărcată complet, semiremorca electrică eTrailer a fost testată pe un traseu dificil din punct de vedere topografic, în direcția Hochscheid și Birkenfeld. După un test drive de 220 de kilometri, semiremorca electrică de la Trailer Dynamics a demonstrat o eficiență impresionantă, reducând costurile de operare cu 53% și accelerând timpul de călătorie cu 30 de minute comparativ cu o semiremorcă tradițională.

Am mers cu viteză constantă peste tot, chiar și pe munte, unde nu poți merge decât cu 20-25 de kilometri pe oră fără asistență electrică, spune Silviu Apafarian.

Apafaian a subliniat beneficiile economice și de mediu, precum și avantajele de timp care facilitează respectarea perioadelor de odihnă pentru șoferi.

Economiile sunt bune pentru noi toți și pentru mediu, dar mai ales economiile de timp ne ajută și pe noi, șoferii, când vine vorba de respectarea perioadelor de odihnă. Acest lucru ne va oferi un pic mai mult timp pentru căutarea dificilă a unui loc de parcare sau poate pentru a ajunge acasă în timpul prescris, mai spune Apafarian.

Din aceeași categorie...

Back to top button