
După ce a vândut peste 100 de unități în 2019, cei de la Schwarzmüller au făcut bilanțul pentru prima semiremorcă extra-lungă lansată de producătorul austriac.
Roland Hartwig, CEO-ul la Schwarzmüller, a făcut un prim bilanț după comercializarea a peste 100 de semiremorci extra-lungi în 2019. Cu un cadru din materiale ușoare, ceea ce vine cu un avantaj din punctul de vedere al greutății și al emisiilor de noxe, semiremorca extra-lungă de la Schwarzmüller a fost un succes de piață.
Semiremorca ultra-lungă dezvoltată de Schwarzmüller este o soluție premium pentru transportatori și vine cu o serie de tehnologii inteligente care oferă soluții pentru transportul din industria de automotiv, de mărfuri vrac, dar și în toate industriile în care volumul de marfă joacă un rol foarte important.
Avantajul principal este dat de materialele ultra-ușoare folosite, greutatea proprie fiind de doar 5.300 de kilograme, ceea ce o face cea mai ușoară semiremorcă extra-lungă de pe piață în acest moment. Produsul oferit de Schwarzmüller este cu aproximativ 1.000 kilograme mai ușor decât cel al concurenților direcți.
Cadrul nu este doar ușor, ci și foarte stabil, iar ampatamentul a fost prelungit, cele trei axe ale semiremorcii fiind montante mai în Chiar și așa, sunt respectate toate specificațiile legale referitoare la raza maximă de bracare.
Semiremorca extra-lungă are efecte importante și asupra performanțelor mașinii. În plus, capacitatea maximală a spațiului de încărcare este de 14.98 metri, iar prin faptul că toată semiremorca este mai ușoară cu 1.000 de kilograme se obține o economie de carburant de aproximativ 10%.
VEZI ȘI: Sfaturile UE în privința cardurilor tahograf expirate, pierdute sau furate
Și în ceea ce privește emisiile de noxe a fost înregistrată o reducere tot cu aproximativ 10%. Desigur, semiremorca mai ușoară permite o încărcare cu 1.000 de kg în plus de marfă dacă este nevoie.
De exemplu, pentru un transport de 10.000 de paleți de la A la B este nevoie să faci 303 drumuri cu o semiremorcă normală. Cu semiremorca extra-lungă Typ 1 trebuie să faci doar 270 de drumuri, cu peste 10% mai puține.
Schwarzmüller are în ofertă cinci tipuri de semiremorci ultra-lungi cu lungimi între 17.88 și 25.25 de metri. Cel mai multe cereri au fost înregistrat de modelul Typ 1 cu o lungime de 17.88 metri.
Comparativ cu celelalte patru versiuni mai lungi, aceasta se află încă în faza de testare în Germania, dar cel mai probabil până în 2024 aceasta va putea circula pe toate drumurile din Germania.
Semiremorca extra-lungă Schwarzmüller este disponibilă în variantele General Cargo, Coil, Papier, Mega și cu podea mobilă (Moving Floor), aceasta respectând toate certificările privind siguranța de transport a mărfurilor. Acest model poate fi echipat și cu prelată rabatabilă pentru o deschidere mai rapidă.