Trailer

Semiremorca ultra-lungă Kögel este adecvată pentru transportul combinat

Semiremorca ultra-lungă Kögel, cunoscută și sub numele de Euro Trailer în Germania, este adecvată pentru transport combinat.

Kögel a cerut unui terminal feroviar german să verifice dacă semiremorca sa ultra-lungă (15 metri în loc de 13,6 metri) este potrivită în operațiunile intermodale. Rezultatul pare să fie concludent.

Semiremorca ultra-lungă Kögel a fost încărcată pe un vagon standard T3000 sub supravegherea reprezentanților Deutsche Bahn și transportată pe ruta München-Riem. Potrivit lui Kôgel, acest lucru dovedește că semiremorca ultra-lungă Cargo Rail poate fi utilizată cu toate vagoanele moderne în transport combinat.

Aceasta a fost dezvoltată pentru două ecartamente de cale ferată diferite: 3.950 mm înălțime conform P395 sau 4.000 mm înălțime conform P400, rezultând înălțimi interioare de 2.710 și, respectiv, 2.760 mm.

VEZI ȘI: UNTRR solicită soluții imediate pentru evitarea destabilizării pieței RCA

Semiremorca ultra-lungă îndeplinește specificațiile unui proiect pilot tipic german. Prima generație a semiremorcii ultra-lungi avea o lungime de 14,9 m, dar o nouă modificare a reglementărilor privind traficul rutier a făcut posibil să se câștige încă 8 cm.

Astfel, semiremorca ultra-lungă este acum cu 1,38 metri mai lungă decât o semiremorcă standard.

Potrivit Kögel, acest lucru înseamnă că seiremorca reduce emisiile de CO2 pe tona transportată cu aproximativ 10%. Rezultatul pozitiv al testului de la Munchen îi va face mai ales pe adversarii formulei Euro Trailer, care consideră că aceasta va împiedica un transfer modal mai masiv.

Din aceeași categorie...

Back to top button