Servicii conectate prin platforma digitală Scania One
Lansată inițial în Germania, noua platforma digitală Scania One va fi disponibilă în mai multe piețe europene în următoarele luni.
Scania One reprezintă modul în care producătorul suedez își ajută clienții să-și digitalizeze procesele, sporind eficiența în munca de zi cu zi.
La începutul acestui an, Scania a prezentat un nou produs digital care le permite proprietarilor de flote și șoferilor de camion să acceseze, administreze și să cumpere servicii conectate Scania printr-o singură platformă.
La momentul lansării platforma avea un set limitat de servicii digitale disponibile, precum Scania Fleet Management și servicii pentru șofer, dar Scania One va continua să evolueze pentru a include noi servicii în viitor.
Platforma este bazată pe software-ul gigantului din industria telecomunicațiilor Ericsson. Este dezvoltat pentru a satisface nevoile variate ale clienților și ale șoferilor în legătură cu operațiunile de transport, cu misiuni de transport sau pur și simplu în funcție de preferințele personale.
VEZI ȘI: ITF subliniază rolul multinaționalelor în criza europeană din transport
Conectarea camioanelor înseamnă în primul rând o eficiență îmbunătățită. Cu peste 250.000 de camioane Scania conectate, platforma digitală Scania One oferă acces coerent și simplu la servicii cu eficiență îmbunătățită.
Digitalizarea oferă un potențial extraordinar de a elimina pierderile din sistemul de transport și crearea de plus valoare pentru companie.
Conectivitatea între camioane este necesară, deoarece rata de încărcare a camioanelor în Europa este în medie de 60%, acest lucru fiind dăunător în primul rând pentru mediu și în al doilea rând afacerii de transport.