
Vergölst, o subsidiară Continental, a făcut serviciul de depanare pentru camioane și mai fiabil, prin gerstionarea regională a intervențiilor.
Mai multe camioane pe drum înseamnă, de asemenea, că este posibil să apară mai multe defecțiuni. Acest lucru se reflectă și în numărul de apeluri către serviciul de depanare pentru camioane operat de Vergölst.
În timp ce cele 150 de vehicule ale serviciului de depanare staționate în toată Germania au fost chemate de aproximativ 20.000 de ori în 2019, cifra scăzând cu peste 8% în 2020, din cauza pandemiei COVID. Odată cu ridicarea restricțiilor COVID în 2021, volumele de trafic au crescut din nou – la fel ca și numărul de solicitări a serviciului de depanare.
Până la sfârșitul lui 2021, numărul total de apeluri a ajuns la 20.000, ceea ce a făcut din Vergölst una dintre cele mai mari firme de asistență rutieră pentru camioane din Germania.
Gestionarea regională a intervențiilor
Ca parte a planului său de a face față provocării reprezentate de aceste cifre în creștere, Vergölst a trecut la gestionarea defalcată la nivel regional.
“Având în vedere că firmele de transport suportă costuri mai mari ca urmare a timpilor de nefuncționare a camioanelor, trebuie să facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asista clienții în mod cât mai fiabil în cazul unei defecțiuni”, spune Thorsten Schuckenböhmer, șeful diviziei de anvelope pentru vehicule comerciale la Vergölst.
VEZI ȘI: Totul despre recanelarea anvelopelor de camion
În acest scop, gestionarea regională a intervențiilor – o caracteristică integrată a sistemului de gestionare a anvelopelor FleetFox – permite companiilor specializate și centrelor de vehicule comerciale să își coordoneze eforturile mult mai eficient. Astfel, în cazul în care un vehicul de depanare din imediata vecinătate se află deja la apel, poate fi mobilizat următorul vehicul cel mai apropiat. Acest lucru reduce semnificativ ratele de respingere a apelurilor către serviciul de depanare.
Zero apeluri respinse
Gestionarea regională a depanărilor a fost testată în 2021 în regiunile Renania și Ruhr din Germania.
“Interconectarea sistemică din regiune duce la o comunicare și mai bună și la o coordonare și mai strânsă între părțile implicate”, explică Edgar Hoffmann, directorul companiilor specializate Vergölst din Bonn. “Am reușit să reducem imediat ratele de respingere a apelurilor”, a subliniat Carsten Meißner, șeful departamentului Key Account Management pentru regiunea centrală.
În cele două regiuni, rata de respingere a apelurilor a rămas, de asemenea, la zero pentru a treia lună consecutivă. Din acest motiv, Vergölst extinde abordarea regională de management al depanărilor.