Spendeo duce cheltuielile profesionale în era digitală

Spendeo by Edenred duce cheltuielile profesionale în era digitală

Edenred, liderul mondial și național în domeniul cardurilor și tichetelor preplătite pentru companii, a lansat Expense Management Spendeo, prima soluție integrată pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri.

Spendeo se bazează pe  carduri preplătite pentru angajați, care pot fi utilizate pentru plăți naționale și internaționale în rețeaua MasterCard, integrate cu o platformă online pentru administrarea cheltuielilor şi cu aplicaţie mobilă pentru utilizatori. Soluția se adresează companiilor care doresc să elimine procesarea manuală a deconturilor, să simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri și să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Prin lansarea unei noi linii de business în România, Edenred urmează strategia Grupului, de dezvoltare în noi domenii de expertiză, precum managementul cheltuielilor profesionale, şi îşi propune să atingă o creştere de 30% până în 2020.

Spendeo duce cheltuielile profesionale în era digitală

Pentru companii, administrarea cheltuielilor profesionale efectuate de angajați este unul dintre procesele cele mai  consumatoare de timp și resurse în departamentele financiare. Gestiunea cheltuielilor profesionale presupune păstrarea de numerar permanent în companie şi  implică proceduri complicate de returnare a fondurilor de către angajați, fluxuri greoaie de aprobare a deconturilor și dificultății în generarea rapoartelor. Toate acestea se traduc prin volum de muncă ridicat, birocrație și control redus asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

[pullquote align=”full” cite=”Vianney DU PARC, Director General al Edenred Romania” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Soluția Spendeo by Edenred a fost deja lansată cu succes în Franţa, Italia, Polonia şi Spania. Grupul Edenred are peste 20 de ani de experienţă în soluții de Expense Management pentru piaţa B2B şi ne dorim să sprijinim și companiile din România oferindu-le noi soluţii pentru administrarea cheltuielilor de afaceri.[/pullquote]

Un studiu de piață realizat de Edenred arată că 85% dintre companiile românești utilizează banii numerar sub formă de avans sau transferă fonduri în conturile de salariu ale angajaților.  Deconturile se efectuează utilizând formulare pe hârtie în 80% dintre companii. Nesurprinzător, 82% dintre companii se declară nemulțumite de controlul limitat pe care îl au asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

VEZI ȘI: Cum să activați aparatul ITR+ pentru plata taxei de drum Belgia

Soluția Spendeo de la Edenred elimină aceste probleme, întrucât permite informatizarea și digitalizarea integrală a proceselor de gestionare a cheltuielilor de afaceri. Spendeo asigură administrarea eficientă a fluxului de cheltuieli, de la avans la decontare, fără birocrație, cu o mai bună urmărire şi raportare financiară în timp real, optimizând în acelaşi timp controlul şi costurile.

Cum funcţionează serviciul Spendeo?
Spendeo este o soluţie unică şi uşor de utilizat pentru îmbunătăţirea eficienţei în administrarea cheltuielilor profesionale, formată dintr-o platformă web pentru companii, conectată cu carduri de plată preplătite, însoţită de o aplicaţie mobilă pentru utilizatori. Soluţia Spendeo by Edenred aduce control şi economii reale pentru companii.

Platforma online poate fi integrată cu programele informatice financiare ale companiilor şi permite aprobarea călătoriilor, administrarea cardurilor şi a deconturilor. Pe scurt, companiile care utilizează această platformă online pot aproba cheltuieli, pot face transferuri instant de fonduri către cardurile angajaţilor, dar pot şi să comande carduri noi sau să aloce cardurile existente către alți utilizatori. De asemenea, platforma le permite angajatorilor să stabilească diverse restricţii in utilizarea cardurilor, spre exemplu limitarea utilizării acestora la anumiţi comercianţi, la bancomat sau în cadrul unor anumite intervale orare.

[pullquote align=”full” cite=”Iulian Alexe, Business Development şi Expense Management Director la Edenred România” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Aşa cum arată studiile noastre de piaţă, situaţia actuală în companiile din România în ce privește administrarea cheltuielilor profesionale este descrisă ca fiind un proces complicat şi consumator de timp. Angajaţii primesc numerar în avans sau fonduri pe cardurile personale, ceea ce înseamnă că banii numerar trebuie să fie întotdeauna la dispoziţie în companie, iar procedura de returnare a fondurilor este făcută în cea mai mare parte pe bază de formulare de hârtie. Procesul de aprobare este manual şi greoi şi implică mult timp şi efort pentru angajaţii din departamentele financiare. Mai mult decât atât, procedura actuală face dificilă generarea unor rapoarte clare şi întotdeauna intervin erori în procesarea cererilor de decont. Vrem să sprijinim companiile din România în drumul lor spre digitalizare şi furnizăm soluţii personalizate la nevoile acestora. Spendeo by Edenred este o soluţie simplă pentru companiile care caută căi de a-şi îmbunătăţi controlul asupra cheltuielilor şi vor să câştige economii de costuri. Soluţia Spendeo ajută la eliminarea administrării numerarului în companii, ceea ce înseamnă o creştere în productivitate şi satisfacţie datorită procedurilor simplificate pentru deconturi, un control mai bun şi o optimizare a costurilor efectuate de angajaţi. În plus, companiile pot opta pentru integrarea platformei cu soluţiile de ERP şi Payroll existente, fără alte investiţii în infrastructura IT.[/pullquote]

Cardul Spendeo este un card de plată preplătit, utilizabil în cea mai mare rețea de comercianți acceptanți în România şi la nivel internațional, este securizat cu cip şi cod PIN şi permite plăţi contactless. Angajaţii pot utiliza cardurile pentru a plăti cheltuielile de afaceri, cum ar fi mese de protocol, transport, cazare, dar şi cheltuieli de întreţinere a maşinilor de companie sau achiziţii de software. Angajatorii pot transfera fonduri către cardurile angajaţilor în timp real prin platforma online, incărcându-le cu sumele solicitate de angajaţi.

Aplicaţia mobilă Spendeo permite utilizatorilor cardurilor să efectueze diverse acţiuni precum verificarea soldului, solicitarea de fonduri sau crearea deconturilor, blocarea cardului sau reamintirea PIN-ului. Aplicaţia mobilă permite angajaţilor care folosesc carduri Spendeo să ataşeze imagini scanate ale chitanţelor sau facturilor, simplificând procedurile de verificare în departamentele financiare.

Pe plan internaţional, Edenred are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea soluțiilor pentru cheltuieli profesionale, iar divizia de Expense Management reprezintă 16% din volumul emis la nivel de grup.

Cu un volum emis de peste 18.3 miliarde de euro la nivel mondial, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii atât în România, cât și la nivel internațional.

În România, peste 35.000 de companii acordă tichete si carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete și carduri cadou și alte tipuri de tichete emise de Edenred, către peste 1 milion de angajați și colaboratori.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

Follow #infotrucker