Shell investește în InstaFreight pentru a dezvolta noi soluții de mobilitate

Shell investește în InstaFreight pentru a dezvolta noi soluții de mobilitate

Shell a investit în compania de transport și logistică digitalizată InstaFreight, alături de care vrea să dezvolte noi soluții de mobilitate.

Shell Venture, divizia de investiții a concernului petrolier Shell, a participat cu succes la o rundă de noi investiții în compania de transport și logistică digitalizată InstaFreight.

Pentru Shell, implicarea financiară este mai mult decât o investiție, compania dorind să dezvolte un parteneriat cu Instafreight prin care să ofere noi soluții de mobilitate și servicii, dar și să dezvolte soluțiile de transport existente.

Pentru Philipp Ortwein, cofondator și director executiv al InstaFreight, investiția celor de la Shell reprezintă o garanție clară că ideea start-up-ului a fost una bună și că dezvoltarea companiei va fi accelerată.

Obiectivul este de a oferi companiilor de transport și logistică o conexiune cu clienți din întreaga Europă în cadrul unei platforme digitale unice.

Și Jermaine Saaltink, Venture Principal la Shell Ventures, a fost impresionat de creșterea rapidă a companiei InstaFreight pe piața de transport și tocmai de aceea a decis să investească într-un start-up care dispune de tehnologii și modele de business care au capacitatea de a revoluția piața și de a veni cu soluții mai bune pentru clienți.

VEZI ȘI: Mai mult volum transportat cu noile suprastructuri Schmitz M.CS și Z.CS

Beneficiul acestui parteneriat va fi simțit de toți cei care folosesc cardurile de combustibil de la Shell.

Parminder Kohli, director de dezvoltare la Shell Fleet Solutions, consideră că una dintre problemele principale ale transportatorilor este că au clienți care îți doresc o digitalizare rapidă a afacerii, dar în același timp activează pe o piață cu marje foarte mici.

Prin parteneriatul cu InstaFreight, Shell poate oferi clienților soluții pentru a-și crește profitabilitatea, eficientizarea transporturilor și în același timp o transparență pe care o așteaptă toți clienții companiilor de transport.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.