Trailer

Sievert Logistik reduce emisiile de CO2 cu semiremorca Schmitz EcoFLEX

Sievert Logistik vrea să reducă emisiile de CO2 în cadrul operațiunilor de transport cu semiremorca aerodianmică EcoFLEX de la Schmitz Cargobull.

Sievert Logistik este una dintre primele companii de transport rutier din Germania care au putut testat în operațiuni de transport zilnice semiremorca aerodinamică Schmitz EcoFLEX. În prezent, Sievert Logistik efectuează teste cu trei semiremorci EcoFLEX, în special pe distanțe lungi, pentru a determina întregul potențial de economisire al acestei tehnologii.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Până la sfârșitul anului, furnizorul de servicii logistice din Lengerich va adăuga în flotă încă 26 de astfel de semiremorci în flotă, astfel încât aceasta să poată efectua o bună parte din transporturile sale cu semiremorci de acest tip până în 2024.

“Aerodinamica are o mare relevanță în ceea ce privește consumul de combustibil și, prin urmare, emisiile de gaze cu efect de seră dăunătoare mediului. Cu noua semiremorcă aerodinamică Schmitz EcoFLEX facem încă un pas important în ceea ce privește economiile de CO2”, spune Karsten Bley, director general al Sievert Logistik.

VEZI ȘI: DSV a testat semiremorca electrică eTrailer de la Trailer Dynamics

Cu un total de 29 de unități, Sievert Logistik devine una dintre primele companii de transport care a introdus tehnologia EcoFLEX pe scară largă.

Reduce semnificativ rezistența la aer a ansamblului

Tehnologia EcoFLEX de la Schmitz Cargobull optimizează dinamica de curgere a aerului și reduce semnificativ rezistența la aer a ansamblului în timpul călătoriei. Acest lucru este posibil datorită părții din spate care poate fi ajustată în înălțime cu 50 cm. Acest lucru economisește combustibil și reduce astfel emisiile de CO2.

Reglarea părții din spate de la 2,70 metri la 2,20 metri înălțime de încărcare poate fi efectuată chiar de către șofer în câteva minute cu ajutorul unei pompe hidropneumatice, în funcție de cerințe și de încărcătură. Încărcarea și descărcarea vehiculelor se face exact ca în cazul vehiculelor standard și este în continuare posibilă atât din spate, cât și din lateral.

Din aceeași categorie...

Back to top button