Simon Loos își va extinde în curând flota cu nu mai puțin de 75 de camioane electrice Mercedes-Benz eActros 600.
Simon Loos a semnat în cadrul IAA 2024 un contract cu Daimler Truck pentru achiziția a 75 de camioane electrice eActros 600. Comanda făcută de furnizorul de servicii logistice din Frisia de Vest este una dintre cele mai mari pentru eActros 600 din Europa de până acum.
Primul eActros 600, purtând designul distinctiv al lui Simon Loos, este așteptat să fie livrat în primul trimestru al anului 2025. După finalizarea livrării, Simon Loos va ajunge la un total de 135 de camioane electrice, deținând astfel cea mai mare flotă electrică din Olanda.
VEZI ȘI: EUTRACO a comandat 50 de autotractoare electrice eActros 600
Odată cu dublarea flotei electrice, Simon Loos va instrui un număr și mai mare de angajați pentru a conduce camioane electrice de mare tonaj. În colaborare cu Biroul Central pentru Permise de Conducere (CBR), compania a adăugat o nouă componentă la programul de formare internă existent (cod 95), pe care îl oferă angajaților săi. Acest aspect este, de asemenea, unic, deoarece nicio altă companie nu este certificată pentru a oferi această formare.
Simon Loos va folosi noile autotractoare electrice în principal pentru distribuția cu amănuntul, iar încărcarea acestora va avea loc direct la clienți.
Alternativă completă la diesel
În plus față de conexiunea standard de încărcare CCS, care permite încărcarea cu până la 400 kW, camioanele sunt, de asemenea, furnizate cu o pregătire pentru încărcarea MCS (încărcare cu megawați). Imediat ce tehnologia MCS va fi disponibilă și standardizată pentru toți producătorii, va fi posibilă încărcarea cu 1.000 kW.
eActros 600 schimbă regulile jocului. Dacă până acum puteam să planificăm în siguranță 250-300 de kilometri pe călătorie în mod electric, cu aceste camioane vom putea ajunge la 500 de kilometri. Acest lucru înseamnă că distanța călătoriei nu mai este o restricție de planificare pentru operațiunile noastre și facem un salt uriaș înainte cu integrarea transportului electric, spune Wim Roks, manager de flotă al Simon Loos.
Acest lucru permite încărcarea camionului de la 20% la 80% în mai puțin de o jumătate de oră. În cele din urmă, camioanele sunt echipate cu o priză de putere electrică pentru a permite unității de refrigerare de pe remorcă să se răcească electric. Toate acestea fac din eActros 600 o alternativă mai mult decât demnă la camionul diesel.
Performanțe confirmate în utilizare reală
Simon Loos a avut o contribuție semnificativă la optimizarea modelului eActros 600, prin efectuarea de teste practice. În această vară, compania olandeză a fost prima din afara Germaniei care a testat eActros 600.
Trei șoferi profesioniști au fost instruiți special pentru acest lucru de către inginerii de testare de la Daimler Truck AG.
Camionul de test a îndeplinit în mod absolut promisiunile privind confortul de conducere, siguranța, consumul și autonomia. Prin urmare, Simon Loos este mândru să contribuie la perfecționarea eActros 600 înainte ca producția de serie să înceapă în 2025, mai spune Roks.
În câteva luni, autotractorul electric de test a parcurs 25.000 de kilometri între furnizori și centrele de distribuție regionale și naționale ale Albert Heijn.