GreenZoneTop News

Simon Loos a introdus în flotă primul cap tractor electric eActros

Simon Loos este prima companie de transport din Europa care a primit un cap tractor electric eActros 300 din producție.

Simon Loos, una dintre companiile de transport europene cu cea mai mare experiență în operarea de camioane electrice, a introdus în flotă primul cap tractor electric eActros 300 produs în serie și primul dintre cele cinci unități comandate recent de olandezi. Până la finalul anului, peste douăzeci de eActros vor intra în flotă.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Livrarea acestui camion nu este un eveniment pentru compania din Wognum. În iunie 2020, Simon Loos a început testele practice cu un prototip eActros, iar din 2021 operează șapte camioane electrice cu suprastructură izotermă eActros în patru locații din Olanda.

În timpul perioade de testare a prototipul eActros, Simon Loos a acumulat peste 100.000 de kilometri de experiență practică.

cap tractor electric Mercedes pe drum

“Credem în conceptul de propulsie electrică și, datorită experienței acumulate în urma testului practic, suntem convinși că aceasta este calea de urmat”, spune Wim Roks, managerul de flotă.

Achiziția celor cinci captete tractor electrice eActros 300 este o continuare logică a pașilor făcuți de compania olandeză în ultimii ani. Dezvoltările se succed rapid, iar Simon Loos și Daimler Truck împărtășesc ambiția de a face transportul rutier mai sustenabil și se află în fruntea dezvoltărilor în acest domeniu.

VEZI ȘI: Mercedes-Benz va prezenta noul eActros 600 în octombrie

Capul tractor electric eActros se bazează pe aceeași tehnologie ca și camionul rigidul eActros 300. Acesta este echipat cu trei baterii cu o capacitate totală instalată de 315 kWh, care au nevoie de puțin peste o oră pentru a se încărca de la 20 la 80 la sută la o stație de încărcare rapidă.

Camionul poate parcurge cu o singură încărcare până la 300 de kilometri în funcție de condițiile de drum și greutatea mărfii.

Capul tractor electric eActros 300 este echipat din fabrică cu o priză de putere electrică (ePTO) cu o sursă de alimentare de 400 V AC pentru agregatul de frig. De asemenea, vehiculul este compatibil cu toate remorcile convenționale sau electrificate, ținând cont de lungimea totală maximă permisă a ansamblului cap tractor – remorcă.

Din aceeași categorie...

Back to top button