Sistemul de frânare, cea mai des întâlnită problemă tehnică la camioane în Germania

Sistemul de frânare, cea mai des întâlnită problemă tehnică la camioane în Germania

Un nou control efectuat la Wildeshausen pe autostrada A1 a arătat că cea mai des întâlnită problemă tehnică la camioane este cea la sistemul de frânare.

În cadrul unei noi acțiuni comune de control în trafic a poliției germane și BAG-ului s-a constatat că numeroase camioane circulă cu probleme tehnice serioase, cea mai des întâlnită fiind cea la sistemul de frânare.

În cadrul controlului au fost oprite din circulație trei camioane, dar agenții au descoperit și încălcări ale legislației în ceea ce privește programul de condus și odihnă. De asemenea, în cadrul controlului s-a verificat și marfa, mai exact sistemul de asigurare și prindere al acesteia în interiorul semiremorcii.

Astfel a fost depistat un camion care transporta ghivece de flori din Olanda spre Danemarca, marfa nefiind asigurată corespunzător în interiorul semiremorcii.

De asemenea, organele de control au constatat un grad de uzură avansat al plăcuțelor de frână și au obligat șoferul să-i urmeze la un punct de service autorizat din zonă pentru a remedia problema.

Aici s-au descoperit probleme majore la sistemul de frânare, șoferul din Bulgaria fiind obligat să depună o garanție de 300 de euro și să rezolve problemele tehnice, neputând să-și continue drumul altfel.

VEZI ȘI: Autoritățile austriece din Tirol cresc numărul de controale la camioane

În cadrul controlului a mai fost oprit din circulație, până la remedierea problemelor tehnice, un furgon, condus de un șofer din lituania, care transporta șase persoane din Osnabrück la Hamburg. Și în cazul său au fost constatate numeroase probleme tehnice.

Un camion din Polonia, cu șofer ucrainean, transporta peste 6 tone de materiale de construcții, dar și acesta a fost scos din circulație pentru probleme la sistemul de frânare. Acesta a fost nevoit să depună o garanție în valoare de 500 de euro, putând să-și continue drumul doar după remedierea defectelor.

Poliția și BAG-ul au programat încă două săptămâni de controale intense în această zonă.

 

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.