Sistemul inteligent de parcare în coloană a camioanelor de la Inntal West (A 93)

Sistemul inteligent de parcare în coloană a camioanelor de la Inntal West (A 93)
Din martie 2018, în zona de servicii Inntal West (A 93) funcționează un sistem inteligent de parcare în coloană a camioanelor.

Cofinanțat prin Mecanismul pentru interconectarea Europei, sistemul inteligent de parcare în coloană a camioanelor de pe A 93 în zona de servicii Inntal West, lângă Kiefersfelden, va fi testat până la finalul lui 2020.

Sistemul inteligent de parcare în coloană a camioanelor de la Inntal West (A 93)

Experiența de până acum arată că acest sistem aduce o contribuție substanțială în utilizarea mai eficientă a spațiului de parcare existent pentru camioane și astfel răspunde nevoii de locuri de parcare.

O evaluare imediată a acestui concept modern de gestionare telematică a locurilor de parcare, arată că sistemul optimizează spațiul din parcările și zonelor de odihnă existente cu până la 50%.

La finalul proiectului pilot, autoritățile din regiunea Bayern vor evalua rezultatele, iar în cazul în care acestea sunt pozitive, soluția adoptată la intrarea în Tirol va fi, cel mai probabil, replicată și în alte parcări de pe autostrăzile din Germania.

De altfel, autoritățile din Bayern s-au întâlnit cu cele din Tirol pentru un schimb de experiență, în urma discuțiilor urmând să fie demarat un proiect similar și în Austria.

VEZI ȘI: Sideguard Assist poate detecta și utilizatorii de trotinete electrice

Parcarea de camioane Inntal West este ultima înaintea frontierei cu Austria, iar plusul de locuri de parcare a descongestionat vizibil această regiune spun autoritățile.

Sistemul inteligent de gestionare a locurilor de parcare, folosit în parcarea Inntal West permite parcarea în coloană a trei camioane, unul în spatele celuilalt. Sistemul telematic alocă locurile în funcție de ora de plecare, iar șoferul primește automat toate detaliile legate de cum trebuie să-și parcheze camionul.

Sistemul inteligent de parcare în coloană a camioanelor din Germania

Cu ajutorul unui scaner digital se măsoară distanța între camioane, se stabilește numărul de locuri rămas disponibil și se alocă spațiile în funcție de dimensiunea vehiculelor.

În același timp, numărul de înmatriculare este scanat și verificat în cazul marfurilor periculoase. Acest lucru se face și la ieșirea din parcare pentru a detecta vehiculele care pleacă mai devreme și pentru a elibera parcarea pentru alții.

De menționat că staționarea în această parcare este gratuită, iar cei interesați să oprească pot verifica disponibilitatea în timp real. De asemenea, pe site-ul oficial al proiectului, ghidul de utilizare al parcării este disponibil și în limba română.

Follow #infotrucker

3 comentarii

  1. Maryan

    12/12/2019 at 1:40 PM

    Mai prost sistem chiar nu cred ca se poate proecta . Cum dracu faci cind vine unu in parcare si toata linia este ocupata dar cel din fata care a venit primu a terminat paza si pleaca , acum ce facem si benzi transportoare care sa mute celelalte camioane mai in fata sau îl bagam pe ultimul in fata si asfel blocam banda , sau nu mai intra nimeni in parcare pina nu se elibereaza o linie intreaga .

  2. Ionel

    13/12/2019 at 4:16 PM

    Fff bun si poate fi extins,stai cat vrei dar cand a venit ora de plecare trebuie sa pleci,nu merge cu minciuni.am parcat de multe ori,stai in siguranta

  3. Andrei

    14/12/2019 at 1:06 AM

    Adevarul este ca iti trebuie putina mi te sa înțelegi textul si video, pe tru a-ti dea seama cum funcționează sistemul…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.