Sistemul RIO disponibil pentru flotele mixte de camioane, fără RIO BOX

Sistemul RIO disponibil pentru flotele mixte de camioane, fără RIO BOX
Serviciile platformei RIO sunt disponibile transportatorii cu flote mixte de camioane, iar asta, fără a mai avea nevoie de RIO BOX.

De acum, transportatorii cu flote mixte de camioane pot încărca date ale altor aplicații telematice în sistemul de management al flotelor RIO prin intermediul Mixed Fleet Bridge, care comunică informațiile despre șofer și vehicul, folosind standardul din industrie rFMS (remote Fleet Management System).

Sistemul RIO disponibil pentru flotele mixte de camioane, fără RIO BOX

Printre aplicațiile telematice suportate de protocolul Mixed Fleet Bridge în cadrul sistemului de management al flotelor RIO se află Scania Fleet Management, oferit de Scania (marcă din cadrul TRATON), și Dynafleet, de la Volvo Trucks.

Pe piață sunt disponibile în acest moment mai multe sisteme telematice, iar producătorii de camione oferă și ei propriile soluții. Astfel, companiile care au în flotă vehicule de la mai mulți producători se confruntau cu probleme atunci când foloseau soluții telematice diferite de gestionare a flotelor.

Cu Mixed Fleet Bridge toate datele din alte sisteme telematice se transmit direct spre platforma RIO fără să fie nevoie de un upgrade din punct de vedere hardware. Acest lucru este posibil prin utilizarea standardului rFMS pe care deja foarte mulți producători de camioane îl au implementat.

Avantaul Mixed Fleet Bridge este că poate integra informațiile provenite de la mai multe tipuri de camioane în același sistem, fără a mai fi nevoie de nimic altceva.

VEZI ȘI: Un camion căutat spre confiscare în Austria, descoperit la vama Albița

Platforma RIO face astfel legătura dintre sistemele telematice diferite și informațiile de care au nevoie transportartorii fără să mai fie nevoie de un upgrade al sistemului RIO într-o perioadă în care transferul de date a devenit mai important ca niciodată pentru a evita interacțiunea între angajați.

Pentru că Mixed Fleet Bridge necesită doar o configurare în cadrul departamentului de IT al companiei, camionul poate fi folosit fără întrerupere. Vehiculele nu trebuie duse la un service specializat pentru o nouă instalare hardware, iar asta duce la evitarea unui contact inutil între tehnicieni și șoferi, respectând astfel măsurile de distanțare socială.

În plus, Mixed Fleet Bridge înseamnă și o economie din punct de vedere financiar pentru transportatori, costurile pentru soluții hardware și noi procese de instalare fiind eliminate.

Prin acest sistem, transportatorii pot gestiona mult mai bine datele transmise în timp real, precum locul unde se află camionul, kilometrajul, consumul de combustibil, numele șoferului și alte informații legate de transport, marfă și clientul final. Toate camioanele MAN sunt echipate în standard cu sistemul de servicii RIO.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.