Snel Logistic Solutions mizează pe Goodyear FuelMax

Snel Logistic Solutions

La cererea Goodyear, compania olandeză de transport Snel Logistic Solutions a luat parte la un test comparativ extins, demarat la începutul anului trecut.

Rezultatele interne inițiale obținute cu unități tractoare echipate cu anelope FuelMax au arătat că economia de carburant ce poate fi realizată este de un litru la 100 de kilometri parcurși, comparativ cu alte anvelope folosite în timpul testului.

Pentru această încercare demonstrativă a anvelopelor, două unități tractoare ale Snel Logistic Solutions au fost echipate cu anvelope Goodyear FuelMax S pe axa de direcție și FuelMax D pe axa de tracțiune, în timp ce alte două unități tractoare au fost echipate cu anvelopele unei alte mărci premium. Din luna februarie 2014, fiecare vehicul a acoperit aproximativ 145.000 de kilometri, iar primele rezultate măsurate de flotă vorbesc de la sine.

Snel Logistic Solutions mizează pe Goodyear FuelMax

Ca să fim bine înțeleși, testul se află încă în desfășurare, iar noi vom analiza rezultatele de abia la sfârșitul oficial al testului când vom avea o înțelegere de ansamblu asupra costurilor totale implicate. Dar ceea ce se poate vedea până acum este faptul că cele două camioane echipate cu anvelope Goodyear au o performanță mai bună din punct de vedere al eficienței consumului de carburant. Diferența este de asemenea una semnificativă, economia realizată cu anvelopele FuelMax este de un litru la suta de kilometri. Iar asta este un mare plus pentru FuelMax, a spus Peter Snel, Manager de Flotă la Snel Logistic Solutions.

Compania este considerată un precursor în domeniul inovației și calității. Ea folosește vehicule noi și utilizează un sistem de monitorizare sofisticat atât intern cât și extern. La fel de importantă pentru test a fost și ruta stabilită între Spa și Weert.

Biroul nostru din Weert este centrul de distribuție olandez pentru marca Spa. Avem aici un departament special de operațiuni ce include 4 camioane (4 x Scania R400 cu motoare de Euro 5). În fiecare zi vehiculele călătoresc între cele două locații, folosind mereu aceeași rută cu aceeași șoferi. Pe scurt. Acesta este scenariul pentru testul ideal. Acest lucru a fost recunoscut și de producătorii de vehicule care ne-au invitat să le testam și camioanele Euro 6, a precizat Peter Snel.

Snel Logistic Solutions se concentrează în principal pe transportul rapid de bunuri de consum. Compania crede în combinația dintre transport și logistică. Compania olandeză ajută consumatorii să reducă costurile încă din momentul începerii producției și până la livrarea finală a bunurilor.

Propriile noastre costuri au fost ținute sub control și optimizate acolo unde a fost posibil. Unul din avantajele pe care le-am avut a fost modulul driving pe care l-am introdus în computerul on-board. Acesta este o resursă constantă care ajută la optimizarea șofatului și care ne permite să urmărim îndeaproape stilul de a conduce al șoferilor noștri, a spus Peter Snel.

Mai multe informații despre Goodyea, puteți citi în secțiunea Fleet First

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker