In Focus
In Focus
-
IRU propune ca vârsta minimă pentru obținerea permisului de autocar să fie la 18 ani
IRU este de părere că UE trebuie să reducă vârsta minimă pentru obținerea permisului de autocar și autobuz, pentru a rezolva problema lipsei de șoferi.
-
Patru state UE solicită CE o dată limită de sfârșit a vânzărilor de camioane noi diesel
Olanda, Belgia, Danemarca și Luxemburg solicită Comisiei Europene să stabilească o dată limită de sfârșit a vânzărilor de camioane și autobuze noi cu motoare diesel, ca urmare a propunerii unor…
-
Tesla a livrat primele camioane electrice Semi către PepsiCo
Așa cum a promis Elon Musk în urmă cu câteva luni, Tesla a livrat primele camioane electrice Semi către PepsiCo. Evenimentul de livrare a avut loc în Reno, Nevada, unde…
-
Flotă demo de camioane electrice eActros disponibilă în România
În cadrul planului său de comercializare a vehiculelor noi neutre din punctul de vedere al emisiilor de CO2, Mercedes-Benz Trucks & Buses România și-a creat o flotă de camioane electrice…
-
Traficul de camioane din Austria a crescut în 2022
Numărul de camioane pe drumurile din Austria a crescut semnificativ în 2022, în unele luni, atingând valorile de dinainte de criza COVID-19. Traficul de camioane a crescut cu mai mult…
-
Prea multe constrângeri care limitează transportul feroviar în Pasul Brenner
În prezent, există încă prea multe constrângeri care, în ciuda liberalizării europene, limitează transportul feroviar la frontierele naționale.
-
Hylane a înmatrculat primul camion de serie cu hidrogen din Germania
Hyundai Xcient Fuel Cell este primul camion de serie cu hidrogen înmatriculat în Germania. Acesta marchează începutul pentru flota companiei de închiriere Hylane, o subsidiară a principalului furnizor german de…
-
Luxemburg: Amendă de 1.500 de euro pentru utilizarea incorectă a tahografului
Utilizarea incorectă a tahografului poate duce la amenzi foarte mari sau chiar la puncte de penalizare ERRU.
-
Din cauza lipsei de camioane, porturile belgiene sunt pline de mașini noi
Din cauza lipsei de capacități de transport, în terminalele auto din porturile belgiene Anvers și Zeebrugge 100.000 de mașini noi așteaptă să fie livrate către concesionari.
-
Efectul OUG 134/2022. Peste 40% dintre transporturile de lemne sunt ilegale!
Transporturile ilegale de lemn au devenit o normalitate după intrarea în vigoare a OUG 134/2022 care plafonează prețul lemnului de foc la 400 lei/mc. Potrivit WWF, sistemul informațional de urmărire…
-
Guvernul german adoptă planul general II privind infrastructura de încărcare
Guvernul federal a aprobat planul general II privind dezvoltarea mai raidă a infrastructurii de încărcare, elaborat de Ministerul Federal al Transporturilor (BMDV). Prin acesta, BMDV dorește să accelereze extinderea rețelei…
-
Parlamentul European accelerează extinderea infrastructurii pentru combustibili alternativi
Comisia pentru transporturi a Parlamentului European (TRAN) accelerează extinderea infrastructurii pentru combustibili alternativi în Europa ceva mai repede decât a propus Comisia Europeană.
-
Un camion electric are nevoie de aproape două ori mai multă întreținere decât se credea inițial
Asociația olandeză a antreprenorilor implicați în mobilitate Bovag a calculat că un camion electric petrece aproape două ori mai multă întreținere decât se credea inițial.
-
Aderarea României la Schengen va aduce beneficii transportatorilor rutieri români
Aderarea României la spațiul Schengen va contribui la fluidizarea traficului de frontieră, reducând costurile și întârzierile în lanțurile de aprovizionare, spune UNTRR.