Stralis Natural Power Euro VI: campion al profitabilității clienților și sustenabilității mediului

Primele unități de Iveco Stralis Natural Power Euro VI, alimentate cu gaze naturale, au fost livrate clienților din Europa. De altfel, Iveco a implementat de mai mult timp aceasta tehnologie pe gama sa de vehicule, pentru aplicații de transport în sectoare precum distribuția, logistica pe distanțe scurte și medie, servicii municipale, cum ar fi colectarea și transportul deșeurilor și resturilor menajere.

Odată cu lansarea noului Stralis Natural Power Euro IV, Iveco își consolidează poziția de lider în domeniul dezvoltării de tehnologii bazate pe combustibili alternativi, oferind o gamă completă de vehicule comerciale ușoare, medii și grele, precum și autobuze alimentate cu gaze naturale.

Stralis Natural Power Euro VI: campion al profitabilității clienților și sustenabilității mediului

Stralis Natural Power Euro VI: campion al profitabilității clienților și sustenabilității mediului

Un total de peste 12.000 de unitati au fost vandute pana in prezent, dintre care 2.000 au fost vândute în 2013. Gama extinsă de produse pentru noul Stralis Natural Power Euro VI cu 2 si 3 axe rigide și capete tractor cu 2 osii satisface nevoile a unei plaje extinse de clienți. Vehiculele, fabricate pe aceeași linie de asamblare la Madrid ca și modelele diesel, sunt echipate cu propulsorul Cursor 8, produs de FTP Industrial parte a grupului CNH Industrial. Propulsorul Cursor 8 ce echipează Stralis Natural Power, are puteri cuprinse între 270 și 330 CP și poate fi cuplat la o transmisie manuală cu 16 trepte produsă de ZF sau la una automată cu 6 trepte și convertizor de cuplu produsă de Allison.

Stralis Natural Power Euro VI: campion al profitabilității clienților și sustenabilității mediului

Rezervorul modelelor CNG au capacitate totală ce variază între 400 și 1.300 de litri și pot fi adaptate pentru a se potrivi nevoilor clientilor. Pentru aplicații de transport de distanțe medii și lungi atât versiunea CNG cât și Stralis Natural Power este disponibil și cu gaz natural lichefiat ce permite o autonomie de 750 km. Capul tractor AT440S33T / P GNL, în configurație standard, este echipat cu rezervoare de 4 x 70 litri CNG și un rezervor criogenic de 525 litri de gaz natural lichefiat (LNG). Gazul natural este stocat în stare lichidă, la -130°C și la presiune de 9 bar, care este apoi transformat într-o
stare gazoasă înainte de a fi injectat în motor.

Iveco este singurul producător european care a confirmat strategia de dezvoltare bazată pe tehnologie GNC în evoluția de la Euro V la Euro VI: motoarele pe gaz natural produse de FPT industrial sunt caracterizate prin arderea stoichiometrică, sau cu alte cuvinte, un raport chimic echilibrat aer-combustibil.

Stralis Natural Power Euro VI: campion al profitabilității clienților și sustenabilității mediului

Iveco Stralis Natural Power contorizează numeroase avantaje, atât în ​​termeni de sustenabilitatea a mediului cât mai ales de profitabilitate a clienților. În ceea ce privește emisiile, motoare cu gaz natural Euro VI sunt mult mai „verzi” față de un motor diesel clasic tot din gama Euro VI. Mai mult decât atât, aceste vehicule fac posibilă reducerea emisiilor de CO2 de la 10% până la 100%, dacă se folosește biometan. În cele din urmă, pe lângă eficiența sa economică și impactul scăzut asupra mediului, Stralis Natural Power este și un vehicul silențios, cu o scădere medie de 5 decibeli, în comparație cu modelele diesel, ceea ce-l recomandă ca o achiție bună pentru activități de colectare a deșeurilor noaptea.

În ceea ce privește eficiența costurilor totale de operare (TCO), Iveco declară o reducere cu până la 10%.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.